  • 1. Data: 2004-02-04 11:28:26
    Temat: Ksiazka dla laika
    Od: "Roman" <z...@t...podam.com>

    Moze mozecie polecic jakas ksiazke dla niespecjalistow, w ktorej mozna
    przeczytac o wszystkich zobowiazaniach podatkowych, o tym co wolno, a czego
    nie, itd. ?

  • 2. Data: 2004-02-04 18:17:19
    Temat: Re: Ksiazka dla laika
    Od: "masuro" <m...@t...pl>

> [...]
    ktorej mozna
    > przeczytac o wszystkich zobowiazaniach podatkowych, o tym

    Myślę, że może na początek Ustawa o Podatku Dochodowym od
    Osób Fizycznych z dnia 26 Lipca 1991r z późniejszymi
    zmianami.
    Poszukaj sobie po prostu aktualny tekst jednolity (w
    internecie na www.sejm.gov.pl lub w jakimś kiosku w Urzędzie
    Skarbowym)