  • 1. Data: 2004-02-04 11:40:00
    Temat: roczny przychod < 1500 zl i co dalej????
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    Witam.

    Mam problem.

    Na uczelni uczono mnie iz jesli moj roczny przychod nie przekroczy kwoty
    (zalozmy 2500 zl - jest ona co roku inna) NIE MUSZE ale jesli chce to moge
    sie rozliczyc z US, czyli moge wypelnic PIT-37.

    Chcialbym sie dowiedziec jak to jest wreszcie z tym, jesli np. moja zona nie
    zarobila wiecej niz 1000 zl w tamtym roku (2003) to musi sie rozliczac z
    urzedem skarbowym czy nie?

    Moim zdaniem jesli nie chce to nie musi, ale chcialbym uslyszec zdanie
    wiekszej ilosci osob bo z tego co mi mowiono w US ze MUSI sie rozliczyc, ale
    nie za bardzo ufam ludziom siedzacym w urzedach bo bardzo czesto jest tak ze
    malo kompetentne osoby tam siedza i wole uslyszec odpoiwedz na moje pytanie
    z kilku zrodel, aby sie upewnic.

    Bede wdzieczny za odpowiedz.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-02-04 13:13:57
    Temat: Re: roczny przychod < 1500 zl i co dalej????
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    kijan wrote:

    > Na uczelni uczono mnie iz jesli moj roczny przychod nie przekroczy
    > kwoty (zalozmy 2500 zl - jest ona co roku inna) NIE MUSZE ale jesli
    > chce to moge sie rozliczyc z US, czyli moge wypelnic PIT-37.

    Na której to uczelni uczy się takich bzdur. Podziel się z nami tą
    informacją, aby wszyscy wiedzieli gdzie nie warto studiować.

    > Chcialbym sie dowiedziec jak to jest wreszcie z tym, jesli np. moja
    > zona nie zarobila wiecej niz 1000 zl w tamtym roku (2003) to musi sie
    > rozliczac z urzedem skarbowym czy nie?

    Musi chyba, że zrobi to za nią płatnik

> [...]
    > bardzo czesto jest tak ze malo kompetentne osoby tam siedza i wole
    > uslyszec odpoiwedz na moje pytanie z kilku zrodel, aby sie upewnic.

    W tym wypadku US ma rację

  • 3. Data: 2004-02-04 18:20:15
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    deklaacje (pit 37) trzeba złożyć choćby to była 1 zł.
    tyle że cały podatek do zwrotu :)

    Funia

  • 4. Data: 2004-02-04 20:47:38
    Od: "kijan" <k...@k...com>

    > deklaacje (pit 37) trzeba złożyć choćby to była 1 zł.
    > tyle że cały podatek do zwrotu :)

    :) tak juz wiem art. 45 w ktorym nastapila zmiana od 1 stycznia 2004 gdzie
    KAZDY msusi sie rolizczyc jesli cos zarobil :)
    i dlatego byly moje watpliwosci.

    Pozdr. kijan