  • 1. Data: 2005-12-05 13:25:16
    Temat: Książki w KUP
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Jak się zapatrujecie na uznanie za KUP książek prawniczych typu "Kodeks
    cywilny"? W sumie ustawy w takich książkach dotyczą działalności
    gospodarczej. Chciałbym sobie kupić, bo wkurza mnie czytanie z monitora
    za każdym razem, a wydrukowanie to podobnie kosztuje.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 2. Data: 2005-12-05 13:26:56
    Temat: Re: Książki w KUP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > działalności gospodarczej. Chciałbym sobie kupić, bo wkurza mnie
    > czytanie z monitora za każdym razem, a wydrukowanie to podobnie

    Ja osobiście nie widzę przeszkód w uznaniu za KUP. Nawet jeśli
    sprzedajesz pietruszkę na targu.