  • 1. Data: 2004-07-12 14:19:27
    Temat: Ksiega P i R - ksiazka
    Od: "nowa firma" <p...@p...onet.pl>

    Witam, otwieram dzialanosc lada dzionek, forma opodatkowania
    Ksiega Przychodow i rozchodów.

    Jaka Panstwo mozecie polecic ksiazke do nauki,
    koniecznie taka w ktorej bedzie wiecej praktyki niz teorii
    i 100 % kompatybilna z obowiazujacymi ustawami.

    (prosze nie proponowac zlecenia prowazdenia ksiegi do Biura, chcę sam
    prowadzic)

    dziekuje za odpowiedzi

    i pozdrawiam

    Zenek

    Ps.
    Najlepsze będą linki do konkretnych pozycji.

  • 2. Data: 2004-07-12 14:39:53
    Temat: Re: Ksiega P i R - ksiazka
    Od: "Havoc" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zenek
    >
    > Ps.
    > Najlepsze będą linki do konkretnych pozycji.

    polecam "ABC small biznesu" niestety autora nie pamietam (taka w zoltej
    okladce :) tylko nie wiem czy ma na ten rok wzowienie :( ksiazka jest
    ekstra, ja dzieki niej sporo sie nauczylem a nigdy wczesniej w zyciu nie
    mialem stycznosci z "prowadzeniem firmy ":)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-07-13 06:25:54
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

> [...]
    | i 100 % kompatybilna z obowiazujacymi ustawami.
    |
    | (prosze nie proponowac zlecenia prowazdenia ksiegi do Biura, chcę sam

    Wg mnie dobra jest książka wydawnictwa Difin. Oczywiście również nie
    pamiętam tytułu autora (albo autorów). W sposób prosty opisane jest wiele
    zagadnień, podane są wzory dokumentów itd. Taka granatowa... ;) Jak nie
    zapomnę, to dziś w domu sprawdzę autora i dam znać, jeśli będziesz
    zainteresowany.

    | Ps.
    | Najlepsze będą linki do konkretnych pozycji.

    Może trochę pomoże :)

    http://www.msp.money.pl/firma/poradniki/zwf/

    http://www.vat.pl/

    --
    Pozdrawiam,
    Andzia

  • 4. Data: 2004-07-13 11:41:00
    Od: "Aga" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Havoc"
> [...]
    > ekstra, ja dzieki niej sporo sie nauczylem a nigdy wczesniej w
    zyciu nie
    > mialem stycznosci z "prowadzeniem firmy ":)

    Autor Włodzimierz Markowski
    Również polecam, bo pisana językiem zrozumiałym dla początkujących
    (to takich się zaliczam). Format B5, biała, z żółtym paskiem.
    Kupowałam w zeszłym miesiącu wznowienie na 2004 z suplementem o
    nowej ustawie o VAT. 56 zł.

    Pozdrawiam, Aga

  • 5. Data: 2004-07-16 08:39:09
    Od: "nowa firma" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > i 100 % kompatybilna z obowiazujacymi ustawami.
    >
    > (prosze nie proponowac zlecenia prowazdenia ksiegi do Biura, chcę sam

    Bardzo Państwu dziekuje za odpowiedzi, zdecyduje sie na te ksiazke.

    Pozdrawiam