  • 1. Data: 2004-07-12 09:55:52
    Temat: program konmputerowy do HACCP
    Od: "Ewa" <c...@o...pl>

    Witam serdecznie

    Czy ktoś mógłby mi pomóc w znaleziemiu w Internecie darmowego programu do
    wdrożenia HACCP w skepie spożywczym.
    Szukałam, ale jestem początkująca i nie bardzo mogłam coś znaleźć.
    Chodziłoby mi o pełną wersję a nie demonstracyjną.
    Wiem, że nie jest łatwo znaleźć coś za darmo, ale próbuję ograniczać koszty
    na początek.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2004-07-15 19:25:35
    Temat: Re: program konmputerowy do HACCP
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to>

    Użytkownik Ewa napisał:

    > Czy ktoś mógłby mi pomóc w znaleziemiu w Internecie darmowego programu do
    > wdrożenia HACCP w skepie spożywczym.

    Nie istnieje program, który stworzy Ci procedury, ładnie wydrukuje i
    będzie je na bieżąco prowadził. Znaczy można taki stworzyć, ale
    (podobnie jak całe wdrożenie) będzie unikalny dla danego konkretnego
    podmiotu.
    Szablony dokumentów dot. wdrożenia HACCP możesz z powodzeniem stworzyć
    we własnym zakresie korzystając z wiedzy własnej i nabytej.
    A ten, co Ci będzie robił audyt nie może czegoś podrzucić?

    --