    From: "gieroj44" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ksiegowanie faktury importowej.
    Date: Tue, 17 Jul 2007 19:42:17 +0200

    Witam serdecznie,

    Moj problem to zaksiegowanie faktury importowej. Mam zestaw dokumentow: nota
    ksiegowa (opiewa na zaplacony VAT i clo), fakture oryginal (data okolo 3
    miesiace wstecz, oplacona 5 miesiecy temu - import z drugiej czesci swiata),
    fakture na koszty frachtu morskiego itd, oraz fakture na koszty odprawy
    celnej.

    Jak to ugryzc? Probowalem szukac na ten temat ale mam maly metlik. Prowadze
    KPiR. Jestem na VAT.
    Najwiekszy problem mam z kursami walut (USD). Po jakim kursie mam to
    wyceniac. Ja kupowalem walute po innym kursie niz teraz na SAD'ie jest
    wszystko przeliczone. Nawiasem mowiac nie wiem dokladnie jaki jest ten kurs
    na SAD'ie poniewaz tam sa chyba dodane koszty frachtu. Wedlug kursu z
    ktorego dnia jest przeliczana wartosc na SAD?
    Moze ktos ma jakiegos linka do kilku zasad obowiazujacych w takim przypadku?

    Serdecznie z gory dziekuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Cygan.