  • 1. Data: 2004-01-14 07:42:47
    Temat: kredyt zaciagniety przez spoldzielnie
    Od: "GR" <g...@n...spam.pl>

    Mam nastepujące pytanie:
    Czy mogę za rok 2003 odliczyć tak jak w latach ubiegłych "kredyt zaciagniety
    przez spółdzielnie mieszkaniowa przed 1998r". Ma to zwiazek z ustawą o
    pomocy państwa w sprawie spłaty niektórych kredytów mieszkaniowych, i chodzi
    o kredyt który sie spłaca w formie ryczałtu zależnego od powierzchni
    mieszkaniowej.
    Nigdzie nie mogę znależć wytycznych czy mozna i do kiedy można odliczać ten
    kredyt.

    Jeżeli ktoś ma jakieś wiadomości to proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-01-14 07:52:55
    Temat: Re: kredyt zaciagniety przez spoldzielnie
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "GR" <g...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chodzi
    > o kredyt który sie spłaca w formie ryczałtu zależnego od powierzchni

    Można odliczać na podstawie prawa nabytego.
    Wypełniasz PIT-D
    dział.D.1
    poz.71=>linit odliczeń przysługujący w latach 1992-2003 (35910,00zł)
    poz.72=>limit odliczeń wykorzystany w latach 1992-2002
    poz.74=>kwota faktycznie poniesionych wydatków w 2003 roku.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-01-14 14:52:26
    Od: "GR" <d...@d...pl>

    A czy 2003 jest ostatnim rokiem obowiązywania tej ulgi czy nie?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2004-01-14 16:08:06
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "GR" <d...@d...pl> napisał..
    > A czy 2003 jest ostatnim rokiem obowiązywania tej ulgi czy nie?

    Na razie wiem, że obowiązuje do 2005, a jak dalej...?