  • 1. Data: 2004-11-10 07:14:14
    Temat: Kto mi policzy ile mam zaplacic ZUSu ??
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    Witam!!

    Mam taka sytuacje:

    Zatrudniam pracownika na pol etatu za najnizsza krajowa (412 zl brutto).
    No i nie wiem ile mam zaplacic za niego zdzierskiego ZUSu...

    Chodzi mi o to zeby ktos mi policzyl ile mam przelac na ubezpieczenie
    społeczne , ile na ubezpieczenie zdrowotne a ile na FPiFGSP.

    A moze jest jakis dobry kalkulator, ktory by to policzyl i wyszczegolnil ??

    pozdro, Wojtas

  • 2. Data: 2004-11-10 11:26:13
    Temat: Re: Kto mi policzy ile mam zaplacic ZUSu ??
    Od: "regent..." <r...@o...pl_TOTEZ>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > społeczne , ile na ubezpieczenie zdrowotne a ile na FPiFGSP.
    >
    > A moze jest jakis dobry kalkulator, ktory by to policzyl i

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kalkulator+zus&l
    r=
    http://panorama.infor.pl/kalkulatory/zus.php

    > pozdro, Wojtas