  • 21. Data: 2003-04-19 07:55:51
    Temat: Re: Kwota zwalniajaca od zlozenia PIT
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Diana w <jnrswhnap92p$.t9w6qeb82qkl$.dlg@40tude.net> zeznal:
    > Jeśli ktoś był w 2002 roku rachmistrzem i nie osiągnął żadnego innego
    > dochodu oraz Urząd Statystyczny przysłał do domu PIT8B,to też musi
    > wypełniać i składać PIT37?
    > Bardzo mi zależy na konkretnej odpowiedzi.

    mialem ten sam problem i dlatego ze nie udzielono mi jednoznacznej
    odpowiedzi pojechalem wczoraj do US i tam mila pani (zdarzaja sie :)
    powiedziala ze jak sie zarobilo <2790 to nie trzeba skladac PITa
    rocznego, tak tez wczesniej powiedziala ksiegowa mojego mojca w firmie,
    ale ona nie musi sie znac wie bylem w US

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 22. Data: 2003-04-19 08:57:17
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał
    w wiadomości news:b7qve7

> [...]
    > rocznego, tak tez wczesniej powiedziala ksiegowa mojego mojca w firmie,
    > ale ona nie musi sie znac wie bylem w US

    Tak z ciekawosci: dlaczego rezygnujecie dobrowolnie z podatku do zwrotu ?

    Karol

  • 23. Data: 2003-04-19 09:09:35
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Karol w <b7r34v$1le3$1@foka.acn.pl> zeznal:

    > Użytkownik "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał
    > w wiadomości news:b7qve7

    > Tak z ciekawosci: dlaczego rezygnujecie dobrowolnie z podatku do zwrotu ?

    z tych 600zeta ktore zarobilem nie ma za bardzo czego zwaracac :P ile mi zwroca
    ? 5zl? :)

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 24. Data: 2003-04-19 21:53:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 19 Apr 2003, kowal wrote:

    >+ Karol w <b7r34v$1le3$1@foka.acn.pl> zeznal:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ z tych 600zeta ktore zarobilem nie ma za bardzo czego zwaracac :P ile mi zwroca

    Zakładając że prawdą jest iż mowa o "podobnym przypadku" (do zadanego
    na poczatku wątku - dzieło i PIT8b) - to mi wychodzi najmarniej[1] 96 zł.
    Przebicie (do 5 zł) 19,2 raza :)
    [1] zakładając że mowa o kwocie brutto. Jeśli to było 600zł netto to
    wychodzi 120 zł

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 25. Data: 2003-04-19 22:12:14
    Od: Diana <n...@g...pl>

    On Sat, 19 Apr 2003 09:09:35 +0000 (UTC), kowal wrote:

    > z tych 600zeta ktore zarobilem nie ma za bardzo czego zwaracac :P ile mi zwroca
    > ? 5zl? :)

    To ja chyba też nie wyślę.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2003-04-19 22:42:08
    Od: Diana <n...@g...pl>

    On Sat, 19 Apr 2003 09:09:35 +0000 (UTC), kowal wrote:

    > Karol w <b7r34v$1le3$1@foka.acn.pl> zeznal:

    > z tych 600zeta ktore zarobilem nie ma za bardzo czego zwaracac :P ile mi zwroca
    > ? 5zl? :)

    Mnie przysłali 1061,25 + odjęli sobie opłatę pocztową 12,70.
    Do "obejścia" miałam cały blok z 125-cioma mieszkaniami.
    Na same składki "poszło sobie" 620,34 zł ( w tym:248,26 skł.na
    ubezp.emerytalne,99.09 skł.na ubezp.zdrowotne)
    Teraz dopiero zauważyłam,że Urząd Statystyczny coś naknocił (ich nie
    sprawdzony pewnie program komputerowy)na druku ZUS RMUA.Nie wiem skąd im
    się wzięła łączna kwota składek 620,34,jak mnie wychodzi z wyliczenia tego
    co jest na tym druku:372,08.Normalnie jakiś groch z kapustą.Narazie nie mam
    czasu się nad tym zastanawiać :D
    ------------
    Dane z PIT8B
    ------------
    Przychód:1526,80
    Koszty uzyskania przychodu:255,71
    Dochód:1271,09
    Pobrana zaliczka: 105,50

    Karolku,sprawdź z łaski swojej,czy mi się coś należy do zwrotu,bo nie
    ściągnęłam programu PIT-37,żeby sobie sprawdzić(tusz w drukarce mi się
    skończył,więc nie było sensu,a druku papierowego też w domu nie mam).

    Pozdrawiam!

  • 27. Data: 2003-04-20 08:08:53
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Diana" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Teraz dopiero zauważyłam,że Urząd Statystyczny coś naknocił (ich nie
    > sprawdzony pewnie program komputerowy)na druku ZUS RMUA.Nie wiem skąd im

    Zapewne wykazali tez składkę pracodawcy.

    Wyszło mi, że masz do zwrotu 105,50.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 28. Data: 2003-04-20 10:28:43
    Od: Diana <n...@g...pl>

    On Sun, 20 Apr 2003 10:08:53 +0200, Karol wrote:

    > Wyszło mi, że masz do zwrotu 105,50.

    To znaczy,że ta zaliczkę niepotrzebnie pobierali,bo to ta sama kwota.
    Dzięki bardzo serdeczne.Gdyby nie TY,to nie przyszłoby mi do głowy,że ja
    mogłabym mieć coś do zwrotu :-)

    Życzę Tobie i wszystkim piszącym na tą grupę
    Zdrowych i Wesołych Świąt!

    Diana

  • 29. Data: 2003-04-22 20:18:51
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> wrote in message
    > Karol w <b7r34v$1le3$1@foka.acn.pl> zeznal:

    > z tych 600zeta ktore zarobilem nie ma za bardzo czego zwaracac :P ile mi
    zwroca
    > ? 5zl? :)

    Zwrócą ci dokładnie tyle ile masz na pit-8b w pozycji zaliczka na podatek.

  • 30. Data: 2015-01-11 21:34:14
    Od: n...@g...com

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2003 22:01:03 UTC+2 użytkownik kowal napisał:
    > Jaka jest kwota do ktorej nie trzeba skaldac PITa? na www.mf.gov nie moge
    znalesc...

    > --
    > Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

    PIT musisz zawsze złożyć. Kwota wolna od podatku to 3091,00 zł - taka sama od 2009.
    --
    Bodhi - http://kwota-wolna-od-podatku.netinvest.pl/