  • 1. Data: 2003-04-17 17:48:57
    Temat: NIP-3 - zmiana właściwości urzędu skarbowego
    Od: "BM" <b...@h...com>

    Witam!

    Chcę dołączyć do zeznania podatkowego NIP-3 - chodzi o nr konta bankowego jako sposób
    uniknięcia pośrednictwa Poczty Polskiej w przekazie środków pieniężnych.

    Wypełniam NIP3 jako zgłoszenie aktualizacyjne, przy czym mam wątpliwości co do
    znaczenia
    pola 6: "Zakres zmiany danych".

    W jakim przypadku występuje "zmiana właściwości urzędu skarbowego" i co to właściwie
    znaczy?

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2003-04-17 18:07:54
    Temat: Re: NIP-3 - zmiana właściwości urzędu skarbowego
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "BM" <b...@h...com> wrote in message
> [...]
    > pola 6: "Zakres zmiany danych".
    >
    > W jakim przypadku występuje "zmiana właściwości urzędu skarbowego" i co to

    To znaczy dokładnie tyle, że się przeprowadziłeś i zmienił ci się urząd
    skarbowy, któremu podlegasz.

    Zaznaczasz 'nie zmienił się'