  • 1. Data: 2003-12-13 20:15:51
    Temat: Leasing
    Od: "pito" <p...@a...pl>

    czesc

    Prosze o pomoc w rozliczeniu leasingu samochodu ciezarowego i kosztow
    zwiazanych z jego uzytkowaniem:
    1.operacyjny :
    - KPIR cala rata leasingowa,
    - VAT - vat z raty
    - cale koszty benzyny itd.
    2.finansowy :
    - KPIR amortyzacja samochodu,
    - a co w VAT??? (rata?? )
    - cale koszty benzyny itd.

    Chyba troche niejasno to opisalem, a moze ktos zna linka gdzie moglbym
    znalezc szczegoly rozliczenia leasingu
    pzdr

  • 2. Data: 2003-12-13 22:27:44
    Temat: Re: Leasing
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pito" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    >
    > Prosze o pomoc w rozliczeniu leasingu samochodu ciezarowego i kosztow
> [...]
    Zalezy jak wpiszesz w ŚT - czy netto czy brutto.

    > - cale koszty benzyny itd.

    A moze kredyt inwestycyjny jednak?

    > Chyba troche niejasno to opisalem, a moze ktos zna linka gdzie moglbym
    > znalezc szczegoly rozliczenia leasingu
    Mozna znalezc, wystarczy troche poszukac - nawet znalazlem (tylko nie mam)
    analize porownawcza leasingu i kredytu (taka prawdziwa, nie na stronach
    bankow i firm leasingowych)... Polecam zrobis sobie tez samemu takie
    obliczenia.

    Pozdrawiam
    ŁG