  • 1. Data: 2003-12-13 18:34:00
    Temat: Odliczenia podatkowe
    Od: Robert <s...@w...pl>

    Mam gorącą prośbę do szanownych forumowiczów - z racji tego że jestem abnegatem w
    zakresie wiedzy podatkowej. Jeżeli zakupię zestaw komputerowy - to jeśli będzie
    faktura wystawiona na mnie i moją małżonkę - to czy możemy oboje odliczać po 19 %
    poniesionej kwoty - np. 19 % z 2000 zł, oboje po 380 zł czy tylko maksa określonego
    w ustawie - w przybliżeniu 460 zł.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-13 20:46:05
    Temat: Re: Odliczenia podatkowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zł, oboje po 380 zł czy tylko maksa określonego w ustawie - w przybliżeniu

    Nie. Suma odliczeń się liczy.

  • 3. Data: 2003-12-14 11:30:59
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

> [...]
    małżonkę - to czy możemy oboje odliczać po 19 % poniesionej kwoty - np.
    19 % z 2000 zł, oboje po 380 zł czy tylko maksa określonego w ustawie -

    Ty będziesz mógł odliczyć od podatku 19 proc. wydatków do określonej
    wysokości (limitu), a jeśli po tym odliczeniu zostanie coś
    nieodliczonego, to resztę do kwoty limitu w ten sam sposób może odliczyć
    żona. I na odwrót. Jednej i tej samej kwoty nie mogą odliczać
    jednocześnie dwie osoby. Wspólna faktura przydaje się więc dopiero
    wtedy, gdy jedna z osób wyczerpie limit odliczeń, a nie odliczy
    wszystkiego.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 4. Data: 2003-12-15 08:12:13
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Mam gorącą prośbę do szanownych forumowiczów - z racji tego że jestem
    > abnegatem w zakresie wiedzy podatkowej. Jeżeli zakupię zestaw

    A ja z podatków byłam zawsze prymasem.. ;-)
    I ciągle musz douczac róznych lajkoników.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl