  • 1. Data: 2007-04-16 16:17:02
    Temat: Leasing - rzeczywiste koszty
    Od: a...@c...pl

    Witam,

    mam zamiar skorzystać z leasing"u na auto osobowe.
    Prosiłbym o zweryfikowanie moich obliczeń co do rzeczywitego kosztu:
    Łączny koszt leasingu opiewa na: 61 225,88 brutto
    w tym VAT: 11 040,73
    mogę odliczyć 60% VAT(samochód osobowy) ale nie więcej niż 6 000 zł
    czyli 61 225,88-6 000 = 55 225,88
    Od kwoty 55 225,88 nie płacę podatku dochodowego czyli odejmuje od
    niego 19%
    Czyli rzeczywisty koszt to: 44 732,96 zł

    Dobrze to sobie wyliczyłem?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-16 21:03:37
    Temat: Re: Leasing - rzeczywiste koszty
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > mam zamiar skorzystać z leasing"u na auto osobowe.
    > mogę odliczyć 60% VAT
    > Od kwoty 55 225,88 nie płacę podatku dochodowego
    > Czyli rzeczywisty koszt to: 44 732,96 zł
    > Dobrze to sobie wyliczyłem?

    Może i dobrze, ale dla zakupu za gotówkę.
    Co to za leasing z jedną 100% spłatą?