  • 1. Data: 2007-04-16 12:13:39
    Temat: Kady i Płace - który program?
    Od: "Robert Czarnecki" <r...@g...com>

    Witam!

    Szukamy z księgową dobrego programu kadrowo-płacowego. Pracowników na
    liście płac około 35. Na dzień dzisiejszy wypłaty robione są w Excelu
    (jakoś to idzie), ale chyba czas najwyższy przesiąść się na coś
    bardziej profesjonalnego.

    Wstępnie do wyboru:
    - Symfonia (jedno stanowisko, 100 pracowników) - 2190 zł netto
    - WF-Gang Biznes (100 pracowników) - 1990 zł netto
    - Gratyfikant GT (80 pracowników) - 1500 zł netto

    A może coś innego ?
    Z czego Wy korzystacie, co polecacie, czego się wystrzegać?

    Help, help :)

    Robert Czarnecki

  • 2. Data: 2007-04-16 20:37:33
    Temat: Re: Kady i Płace - który program?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 16 kwietnia 2007 14:13
    (autor Robert Czarnecki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@l...googlegroups.c
    om>):

    > Wstępnie do wyboru:
    > - Symfonia (jedno stanowisko, 100 pracowników) - 2190 zł netto
    > - WF-Gang Biznes (100 pracowników) - 1990 zł netto
    > - Gratyfikant GT (80 pracowników) - 1500 zł netto

    Nie wiem co to gratyfikant GT, ale mój znajomy używał kiedyś gratyfikanta. I
    wiem że z Insertem to ja nie chcę mieć nic wspólnego.

    Symfonia ponoć fajna, ale zapomnij o kontakcie o pomoc. Chyba że wykupisz
    Mega Drogie Wsparcie to może coś gdzieś raz na pół roku pomogą....

    Nie wiem co jest warta Aga ze StreamSoftu:
    http://www.stream.com.pl/pl/cennik/pcbiznes
    ale bardzo podoba mi się ich Ala. Tyle, że ja jestem VeryMałaFiremka.

    Kiedyś na tej grupie był modny TGSoft.pl, ale jakoś o nim zapomniano :(
    http://tgsoft.pl/Cennik.aspx
    Wygląda że ten produkt jest dość rozbudowany i w miarę przyjazny. Ja do
    PKPiR wolę Alę niż TGSofta, ale zapewne z braku dużych wymagań :D Bo
    wygląda na to, że sporo możliwości mają tgsofty.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: t...@r...pl nie jest mój adres. To adres takiego smutasa, co
    codziennie spam mi śle.

  • 3. Data: 2007-04-16 20:47:51
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Robert Czarnecki wrote:
> [...]
    > - Gratyfikant GT (80 pracowników) - 1500 zł netto
    >
    > A może coś innego ?
    > Z czego Wy korzystacie, co polecacie, czego się wystrzegać?

    Może popatrz na TaxMachine Pro (http://tmxp.pl/).

    Nie wiem wprawdzie co jest wart moduł płacowy ale to narządko ma parę
    całkiem przydatnych "fiuczerów" tak więc może i płace do czegoś się nadają.

    Mo i ta cena - taniej niż w Erze ;-)

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 4. Data: 2007-04-17 06:21:15
    Od: "Monet" <b...@i...pl>

    tu jest miejsce z ktorego mozna zassac legalnie programy do testow
    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=74

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-04-17 23:18:54
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Płace CDN
    PiK - Płace i Kadry CDN (zdecydowanie lepszy)
    płace ENOVA

    Pozdr