  • 1. Data: 2007-04-16 09:42:34
    Temat: umowa przejecia autorskich praw majatkowych a podatek
    Od: "strzeli" <s...@w...vectranet.NOSPAMpl>

    Witam,
    Do tej pory to ja popdisywalem umowy o dzielo i przejecie praw majatkowych z
    agencjami internaktywnymi.

    Teraz to ja zamowilem cos u kogos innego.
    I pytanie: Czy podatek nalezy sie taki jak w moim przypadku z firmami czyli
    19% od 50% (prawa autorskie- webdesign)?

    I kto placi podatek ? (umowa osoba prywatna-osoba prywatna) I na jakiej
    podstawie i w ajki sposob trzeba zaplacic podatek ( w przypadku umow
    ja-agerncja bylo to proste bo w lutym dostaje pity i sie rozliczam,) a jak
    wyglada to w przypadku osoba prywatna-osoba prywatna?

    --

    z poważaniem
    Łukasz