  • 1. Data: 2007-04-16 09:15:24
    Temat: Ulga odsetkowa a kredyt do 2036 r.
    Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl>

    Szanowni Grupowicze,

    jako początkujący w samodzielnym rozliczaniu PITów mam zagwozdkę;
    znalazłem informację, że ulga odsetkowa ulega likwidacji od 2007 r., a
    odliczenie funkcjonuje do 2027 r.
    Czy oznacza to, że mając zawartą w 2006 r. umowę kredytu mieszkaniowego
    trwającą do 2036 r. nie mogę skorzystać z ulgi w ogóle, czy też że mogę
    odliczać odsetki do 2027 r.?

    Bardzo proszę o wyjaśnienie.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam,

    Jan Szkudliński

  • 2. Data: 2007-04-16 15:10:07
    Temat: Re: Ulga odsetkowa a kredyt do 2036 r.
    Od: "Kasia" <sia_ka@BEZ_TEGO.op.pl>

    Użytkownik "Jan Szkudliński" napisał:
> [...]
    > odliczać odsetki do 2027 r.?
    >
    > Bardzo proszę o wyjaśnienie.
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam,

    Z racji tego, że wziąłeś kredyt w 206 roku i nabyłeś prawo do ulgi
    odsetkowej, możesz ją odliczać do 2027 roku.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2007-04-17 01:31:41
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kasia" <sia_ka@BEZ_TEGO.op.pl> wrote in message

    > Z racji tego, że wziąłeś kredyt w 206 roku i nabyłeś prawo do ulgi
    > odsetkowej, możesz ją odliczać do 2027 roku.

    a zacząć może po uzyskania prawa własności mieszkania.

  • 4. Data: 2007-04-17 06:34:56
    Od: "Kasia" <sia_ka@BEZ_TEGO.op.pl>

    Użytkownik "witek" napisał:

    > a zacząć może po uzyskania prawa własności mieszkania.

    Oczywiście, że co innego jest nabycie prawa do ulgi, a co innego nabycie
    prawa do odliczenia.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 5. Data: 2007-04-17 11:16:25
    Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl>

    Kasia napisał(a):

    > Oczywiście, że co innego jest nabycie prawa do ulgi, a co innego nabycie
    > prawa do odliczenia.
    >
    > Pozdrawiam
    > Kasia

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrowienia

    Jan Szkudliński