  • 1. Data: 2004-04-15 17:20:19
    Temat: Leasing - wykup - sprzedaz
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Sytuacja wyglada nastepujaco: Po 4 letnim okresie leasingu operacyjnego
    firma wykupila auto od leasingodawcy za ustalona kwote 400PLN. Rynkowa
    wartosc pojazdu wynosi powiedzmy ok 20KPLN. Czy firma moze sprzedac ten
    samochod panu x za owe 400PLN. Kogo bedzie scigal US i czy wogole?

    Pozdrwiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-04-16 06:40:59
    Temat: Re: Leasing - wykup - sprzedaz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004, Baton wrote:
    [...]
    >+ wartosc pojazdu wynosi powiedzmy ok 20KPLN. Czy firma moze sprzedac ten
    >+ samochod panu x za owe 400PLN. Kogo bedzie scigal US i czy wogole?

    Tak z ciekawości: a pan x i firma nie są "powiązani w rozumieniu
    UoPDoOF i UoPDoOP" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-16 21:13:09
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Thu, 15 Apr 2004, Baton wrote:
    > [...]
    >
    > Tak z ciekawości: a pan x i firma nie są "powiązani w rozumieniu
    > UoPDoOF i UoPDoOP" ?

    Tzn? To przyklad, rownie dobrze zamiast pana x moze byc firma x. O chodzi z
    tym powiazaniem?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2004-04-16 21:36:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Apr 2004, Baton wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Tzn? To przyklad, rownie dobrze zamiast pana x moze byc firma x. O chodzi z

    Umowa o pracę, udział (w tym udział w udziale i zapętlić) ponad
    5% spółki, więzy rodzinne coś do 2 stopnia, udział w zarządzaniu,
    wspólna spółka plus kombinacje tychże. Poczytać w ustawie, OF art. 25.
    US ma wtedy prawo określania "ceny rynkowej", podano metody.

    Poza tym - nie wiem. Z jednej strony jest "obejście przepisów"
    (w Ordynacji), z drugiej... ten sam aparat komórkowy można dostać
    za 1000 zł "luzem" lub za 50 zł "z abonamentem", przy czym
    z tym samym abonamentem dostaje się również aparat za 20 zł.
    Dlatego nie mam pojęcia co "w przypadku ogolnym" :), jako że
    o próbach przywalenia "za częściowo nieodpłatne świadczenie"
    w odniesieniu do "komórki" nie słyszałem :> (jeszcze ?? ;>)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)