  • 1. Data: 2004-04-15 16:45:47
    Temat: sprzedaz zwolniona z VAT
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Normalnie rozliczam takie cos strukturalnie = proporcjonalnie.

    Pytanie jest co zrobic jesli sprzedaje srodek trwaly ktorego sprzedaz
    jest zwolniona z VAT ?
    ---

  • 2. Data: 2004-04-15 20:45:17
    Temat: Re: sprzedaz zwolniona z VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Apr 2004, czeslaw wrote:

    >+ Normalnie rozliczam takie cos strukturalnie = proporcjonalnie.

    Możesz podać jakiś skrócony przykład z charakterystycznymi
    elementami ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-16 09:10:45
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    czeslaw wrote:

    > Normalnie rozliczam takie cos strukturalnie = proporcjonalnie.
    >
    > Pytanie jest co zrobic jesli sprzedaje srodek trwaly ktorego sprzedaz
    > jest zwolniona z VAT ?
    > ---

    A tak konkretnie o Co Ci chodzi ?

    Normalnie, to sie rozlicza "struktura zakupow"
    sprzedaz bezrachunkowa brutto...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-04-17 20:31:31
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-16 11:10, Użytkownik bosz napisał:
    > czeslaw wrote:

    > Normalnie, to sie rozlicza "struktura zakupow"
    > sprzedaz bezrachunkowa brutto...

    Dzieki. Takiego detalu informacji mi brakowalo.
    Jesli tylko to to temat mozna skreslic.

    Ogolnie chodzilo o moj prywatny (uzywany) samochod wprowadzony do ST
    mojej jednoosobowej firmy a potem sprzedany z faktura VAT z opcja
    "zwolniony z VAT na podstawie rozp min fin P.67.1.9 z dnia 22.03.02,
    podstawa zwolnienia - PKWIU 34,10,2X" - nie mam jak w tej chwili
    sprawdzic co tam bylo ale komis mial to na pieczatce wiec musial uzywac
    na codzien czyli to jest czyste (dla nich).
    ---

  • 5. Data: 2004-04-19 13:27:03
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    czeslaw wrote:

> [...]
    > sprawdzic co tam bylo ale komis mial to na pieczatce wiec musial uzywac
    > na codzien czyli to jest czyste (dla nich).

    To juz Madzia wyjasnila te roznice terminologiczne...

    mie "struktura" kojarzy sie wlasnie ze sprzedaze bezrachunkowa..

    Ale sa tez wzory do wyliczenia VAT do odliczenia z zakupow
    opodatkowanych sluzacyc sprzedazy opodatkowanej i zwolnionej..
    (sa w deklaracji VAT-7 i nie przyszlo mi do glowy,
    by je nazwac "struktura")

    i tam we wzorach nie widac nic na temat trwalosci czy nietrwalosci
    tego co jest sprzedawane...

    Wiec wg mojego skromnego rozumu (ktory wobec ustaw podatkowych czesto jest
    bezradny) jest to normalna sprzedaz zwolniona ze wszelkmi tego
    konsekwencjami.

    Chyba ze Madzia wyjasnila gzie pulapka a ja ne zauwazylem...

    Boguslaw