  • 11. Data: 2004-05-10 16:53:10
    Temat: Re: Licencja Ms Office 2003 dla ucznów, studentów i nauczycieli
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 10. maja 2004 11:03 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane lvik:

    > Nie mam kawiarenki internetowej, jeśli Ci o to chodzi. A ludzie którzy
    > chcą używać Worda to nie buraki, każdy wie, że otwierając dokument Worda w
    > innym edytorze często się wszystko przestawia,

    Mówisz o innym Wordzie? Tak, masz rację, przestawia się :)

    Generalnie to przestawia się najwięcej w Wordzie właśnie. W OOo też czasami,
    jak autor jest burak i nie stosuje styli. Więc generalnie to powinieneś
    powiedzieć raczej tak:

    ,,ludzie którzy chcą używać Worda to nie buraki, takie że ich dokument
    często się przestawia gdziekolwiek, a w szczególności w innym Wordzie''.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2004-05-10 18:51:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

> [...]
    >
    > ,,ludzie którzy chcą używać Worda to nie buraki, takie że ich dokument
    > często się przestawia gdziekolwiek, a w szczególności w innym Wordzie''.

    Jak to ładnie ktos ujął "dokmenty Worda są przenośne razem z komputerem" ;-)

    Maddy która zapomniała jak wygląda M$ Word dawno temu :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl