  • 1. Data: 2007-03-02 14:11:22
    Temat: Likwidacja Karty Podatkowej w ciągu roku.
    Od: Krzysztof Kozak <k...@o...pl>

    Witam serdecznie.Prowadze dzialanosc gospodarczna opadtkowana karta
    podatkowa. Chcialbym w trakcie roku ( od kwietnia) przejsc na ogolne zasady
    opadtkownia( tudziez podatek liniowy) w zwiazku z tym mam kilka pytan:
    1. Czy jest w ogole mozliwa zmiana formy opodatkowania w ciagu roku?
    2. Czy zmienijac forme na ogolny w ciagu roku, jak US obliczy mi( albo jak
    ja mam obliczyc) dochod od stycznia tego roku?
    3. Czy bede mogl korzystac z szybkiej amortyzacji?

    Z gory dizekuje za kazda odpowiedz! Pozdrawiam