  • Data: 2017-09-17 15:14:08
    Temat: Likwidacja zgubionego wyposażenia
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w ewidencji ŚT i wyposażenia kilka drobnych pozycji, których
    fizycznie nie ma. Były wpisane do ewidencji i jednorazowo zamortyzowane.
    Przykład: A. słuchawka bluetooth do telefonu - gdzieś mi musiała wypaść
    i przepadła. B. suwmiarka elektroniczna - przepadła podczas wykonywania
    rac serwisowych u klienta.
    Jak należy prawidłowo rozwiązać problem tych braków? Odkupić z własnej
    kieszeni (niechętnie)? Spisać jakiś protokół zagubienia i zdjąć z ewidencji?
    Jacek