  • 1. Data: 2014-04-25 16:45:06
    Temat: Limit dochodu przy uldze na dziecko
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Jaki dochód liczy się do limitu 112 tys. przy uldze na 1 dziecko?
    Dochód = przychód minus koszty uzyskania?
    Dochód = przychód minus koszty uzyskania minus składki społeczne ZUS?
    Spotkałem i taką i taką interpretację.
    Jacek

  • 2. Data: 2014-04-25 17:04:48
    Temat: Re: Limit dochodu przy uldze na dziecko
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-04-25 16:45, Jacek wrote:
> [...]
    > Dochód = przychód minus koszty uzyskania?
    > Dochód = przychód minus koszty uzyskania minus składki społeczne ZUS?

    Akurat w tym punkcie ustawa (art. 9) jest dość precyzyjna - wersja 1

    Piotrek

  • 3. Data: 2014-04-25 19:33:09
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 25-04-2014 17:04, Piotrek pisze:

    > Akurat w tym punkcie ustawa (art. 9) jest dość precyzyjna - wersja 1

    Art. 27f ma inne zdanie.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2014-05-05 11:24:38