  • 1. Data: 2005-06-02 15:06:14
    Temat: List otwarty Ruchu Patriotycznego
    Od: "klon Boukuna" <r...@h...com>

    do Klubów Parlamentarnych i stronnictw Paralmentarnych.

    Ruch Patriotyczny zwraca się do wszystkich Klubów Parlamentarnych i z apelem
    o wsparcie naszego stanowiska w związku z decyzjami obecnego rządu o
    sprzedaży majątku narodowego.

    Ostrzegamy wszystkich inwestorów planujących przejęcie polskich
    przedsiębiorstw państwowych w ramach transakcji prywatyzacyjnych zawieranych
    z obecnym Rządem RP, że transakcje te będą w przyszłości zakwestionowane.

    Rząd premiera Marka Belki nie ma pełnomocnictw Sejmu RP, ani tym bardziej
    Narodu, do którego z mocy Konstytucji RP należy władza w Polsce - do
    wyprzedaży majątku narodowego. Mimo, że jest to rząd de iure legalny, nie
    jest o­n reprezentatywny dla Narodu, do którego według Konstytucji RP
    należy władza w Polsce.

    Rząd ten w opinii publicznej w Polsce ma najniższe możliwe oceny, jest
    powszechnie odrzucany i obecnie rządzi wbrew woli ogromnej większości
    obywateli. Po najbliższych wyborach rząd ten może być postawiony przed
    Trybunałem Stanu za decyzje, które są w jawnej sprzeczności z interesem
    Państwa Polskiego. Polskę czeka okres wielkiego przełomu, po którym będzie
    dokonana analiza legalności wszystkich dotychczasowych transakcji
    prywatyzacyjnych.

    Uznajemy za swój obowiązek uprzedzić publicznie o tej sytuacji potencjalnych
    nabywców takich elementów polskiego majątku, jak np., PGNiG, Rafineria
    Gdańska (Grupa LOTOS), czy sieci energetyczne. Nie może być zgody na
    sprzedaż kolejnych przedsiębiorstw ważnych dla przyszłości Polski.

    Za Ruch Patriotyczny
    Rafał Broda
    Gabriel Janowski
    Jan Olszewski
    Antoni Macierewicz

    - otrzymują wszystkie Kluby i Koła Parlamentarne
    Warszawa, 2 czerwiec 2005 r.
    www.ropoiwzk.com

  • 2. Data: 2005-06-02 16:26:21
    Temat: Re: List otwarty Ruchu Patriotycznego
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    klon Boukuna napisał(a):
> [...]
    > Jan Olszewski
    > Antoni Macierewicz
    >
    > - otrzymują wszystkie Kluby i Koła Parlamentarne

    NTG