  • 1. Data: 2005-06-02 12:58:59
    Temat: WMiiP
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Czy ktoś może mnie oświecić jak należy zaklasyfikować zakup
    międzynarodowego certyfikatu SSL (ang. Secure Socket Layer - protokól
    kóry pozwala na szyfrowanie danych przesyłanych przez sieć pomiędzy
    serwerem a komputerem użytkownika). Czy to jest wartość niematerialna,
    prawna, usługa informatyczna, pies czy wydra?

    Bogna

  • 2. Data: 2005-06-06 19:21:42
    Temat: Re: WMiiP
    Od: "Magdalena B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogna" <b...@U...neo.USUN.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > serwerem a komputerem użytkownika). Czy to jest wartość niematerialna,
    > prawna, usługa informatyczna, pies czy wydra?

    Nie wiem co to jest dokladnie - ale do WNIP zaliczasz prawa zbywalne. Jeśli
    to program to WNIP
    Jeśli więc ten certyfikat jest przypisany tylko tobie jak np. ISO i nie
    możesz go zbyć to jest to K.U.P.
    Pozdrawiam
    Magdalena B