  • 1. Data: 2004-06-28 20:21:10
    Temat: Lista płac 2004+ PIT 11 w Excelu
    Od: "Matri" <p...@p...onet.pl>

    Stworzona w Excelu profesjonalna lista płac z możliwością automatycznego
    generowania PIT-ów 11

  • 2. Data: 2004-06-28 20:34:32
    Temat: Re: Lista płac 2004+ PIT 11 w Excelu
    Od: p...@p...onet.pl

    W sprawie listy płac należy pisać na adres p...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2004-06-29 06:13:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Matri napisał:

    > Stworzona w Excelu profesjonalna lista płac z możliwością automatycznego
    > generowania PIT-ów 11

    A czym się charakteryzuje "profesjonalna" lista płac?

    A poza tym profesonalna i exel w jednym zdaniu... doprawdy...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-06-29 06:42:42
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <cbr1bk$p80$2@atlantis.news.tpi.pl>, Maddy wrote:
    > Użytkownik Matri napisał:
    >
    > A czym się charakteryzuje "profesjonalna" lista płac?
    >
    > A poza tym profesonalna i exel w jednym zdaniu... doprawdy...

    Dokladnie. Udalo mi sie przekonac znajoma zeby wybila swoim szefom z
    glowy podobny pomysl.
    Ktos mysli ze to tylko sumowanie slupkow z kwotami.
    Jak zacznie liczyc zwolnienia lekarskie, korekty poprzednich wyplat,
    odsetki, kasy zapomogowe, historie zeby cos bylo wiadomo co sie dzialo
    z forsa kwartal temu to zaraz poleci kupic PROFESJONALNY program
    placowy. No ale frajerskie kazdy musi przejsc.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 5. Data: 2004-06-29 14:10:47
    Od: "Matri" <p...@p...onet.pl>

    Profesjonalna lista płac droga Pani znaczy odpowiadająca w każdym aspekcie
    obowiązującym przepisom prawnym (z uwzględnieniem obniżania skł.zdrowotnej do
    wysokości podatku, ograniczenia podstawy na ubezp. emerytalne, rentowe itp.).
    Formuły w rzeczonym pliku Excela generują roczne kartoteki wynagrodzeń, PIT-y
    11,pozwalając przy tym na dokonywanie analiz kosztów związanych z płacami. Dla
    małych firm,których nie stać na rozbudowany program kadrowo-płacowy to bardzo
    dobre rozwiązanie,pozwalające prawidłowo poradzić sobie ze skomplikowanymi
    przepisami płacowymi.

  • 6. Data: 2004-06-29 14:23:01
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Matri wrote:

> [...]
    > kadrowo-płacowy to bardzo dobre rozwiązanie,pozwalające prawidłowo
    > poradzić sobie ze skomplikowanymi przepisami płacowymi.

    ...co wcale nie oznacza, ze excel, word, m$ office i w ogole caly
    m$ jest w jakimkolwiek stopniu _profesjonalny_...

    wcale nie trzeba (duzo) placic, zeby miec profesjonalne
    oprogramowanie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

  • 7. Data: 2004-06-29 14:31:16
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > z forsa kwartal temu to zaraz poleci kupic PROFESJONALNY program
    > placowy. No ale frajerskie kazdy musi przejsc.

    Jakby się pan choć trochę znał na Excelu to wiedziałby pan,że Excel potrafi
    sobie poradzić nawet z liczeniem zwolnienia lekarskiego, no ale jeśli ktoś
    woli frajersko płacić kilkaset złotych za jakiś programik płacowy to tylko
    współczuć

  • 8. Data: 2004-06-29 14:50:37
    Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@n...pl>

> [...]
    do
    > wysokości podatku, ograniczenia podstawy na ubezp. emerytalne, rentowe

    Wow!!! Takie rzeczy to mój syn w pierwszej gimnazjum robi...

    Excel tańczy od profesjonalnego softu? Buhahaha

  • 9. Data: 2004-06-29 16:52:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Matri,

    Tuesday, June 29, 2004, 4:10:47 PM, you wrote:

> [...]
    > Formuły w rzeczonym pliku Excela generują roczne kartoteki wynagrodzeń, PIT-y

    A co z Pogromem Płatnika?

    > pozwalając przy tym na dokonywanie analiz kosztów związanych z płacami.

    Hmmm... Jest pewna firma, która prowadzi analitykę kosztów na 7
    poziomach. Do pracownika jest przypisany klucz analityczny,
    rozbijający koszty na dowolną ilość kont. Średnio wychodzi ok. 100
    pozycji na samych '5-tkach' dla każdego pracownika. Zrobisz to w Excelu?

    > Dla małych firm,których nie stać na rozbudowany program
    > kadrowo-płacowy to bardzo dobre rozwiązanie,pozwalające prawidłowo
    > poradzić sobie ze skomplikowanymi przepisami płacowymi.

    Chyba jestem głupi, skoro lat temu... 17 zamiast użyć arkusza
    kalkulacyjnego napisałem swój pierwszy system płacowy. Był mało
    profesjonalni i lat temu 15 napisałem kolejny - działa do dzisiaj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2004-06-29 16:53:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello prawnik,

    Tuesday, June 29, 2004, 4:31:16 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

> [...]
    > woli frajersko płacić kilkaset złotych za jakiś programik płacowy to tylko

    Kilkaset złotych za _profesjonalny_ program płacowy? Chyba
    miesięcznie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl