  • 1. Data: 2004-06-28 20:51:00
    Temat: Rozliczenie delegacji
    Od: "Hasan" <u...@c...barg.cy>

    Muszę rozliczyć delegację krajową. Chciałem dowiedzieć się jakie są obecnie
    wysokości: ryczałtu i diety oraz jakie rozporządzenie reguluje rozliczenie
    delegacji krajowych (obowiązujące). Przeglądałem archiwum znalazłem kilka
    rozporządzeń ale wszystkie ze statusem uchylone (www.sejm.gov.pl).

    Pozdrwiam Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-29 07:17:56
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hasan" <u...@c...barg.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    rozliczenie
    > delegacji krajowych (obowiązujące). Przeglądałem archiwum znalazłem

    Dz.U. 2002 nr 236 poz. 1990
    http://firma.onet.pl/1357,1104105,parametry.html

    adi