    From: "krzaku" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: MAM PROBLEM - POMOCY
    Date: Tue, 8 Feb 2005 22:36:45 +0100

    Kupilem samochod , ktory byl sprowadzony z niemiec w pazdzierniku - i wtedy
    tez wyszly mu blachy celne (czerwone).Gosc ktory sprowadzil samochod z
    Niemiec -odsprzedal mi ten samochod tydzien temu - z wszystkimi papierami -
    oczywsicie nie placil nic , bo nie rejestrowal.Ja zabezpieczajac sie
    spisalem z nim umowe.Natomiast czekam za umowa z NIemcem.Bo ma niby do mnie
    dojsc...- zeby byulo bezposrednio zerejestrowane na mnie auto.
    I teraz mam pytanie .,, co sie stanie w momencie gdy tej umowy nie otrzymam
    ...??????Czy bede mogl cos zrobic ? W jakis sposob zarejestrowac to auto?
    Mam wszystkie dokumenty - wymeldowanie , brief , polskie ubezpieczenie
    (wazne) i przeglad polski wazny na rok od pazdziernika.-Prosze o pomoc i
    cenne wskazowki.

    Z gory serdecznie dziekuje.