  • 1. Data: 2003-04-18 19:40:53
    Temat: Maly problemik
    Od: "Lutek34" <L...@N...pl>

    oto on:
    Ja i mój szwagier który na stale mieszka w USA kupilismy lokal handlowy o
    równych udzialach jako osoby fizyczne. Teraz ja chcialbym zalozyc sklep na
    calosci tego lokalu, ale jestem wlascicisielem tylko polowy.Czy w przypadku
    zalozenia DG i wkladzie mojej polowy w DG bede mogl uzytkowac ta druga
    polowe na podstawie umowy oraz czy bede mógl odpisywac ta dzierzawe od
    podatku?? Drugie pytanie lokal ten wymaga delikatnego remontu, czy wykonac
    ten remont przed zalozeniem dzialalnosci za pieniadze wspólne ale wtedy nie
    bede mógl tego remontu odpisac sobie od podatku czy lepiej najpierw
    zarejestrowac DG, podpisac umowe ze szwagrem na dzierzawe odplatna jego
    polowy i wtedy przystapic do remontu.Dodam jeszcze ze jest to jeden lokal a
    nie dwa odrebne lokale.

    Pozdrawiam i mysle ze ktos bedzie w stanie mi pomóc