  • 1. Data: 2003-04-19 15:34:21
    Temat: odliczenia podatkowe..?
    Od: "mario" <m...@p...fm>

    witam
    mam takie pytanie:
    czy osoba wynajmująca mieszkanie od właściciela( zameldowana w tym
    mieszkaniu) może odliczyć sobie koszty remontu tego mieszkania
    dzęki z góry
    wesołych świąt

  • 2. Data: 2003-04-19 20:07:59
    Temat: Re: odliczenia podatkowe..?
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mario" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy osoba wynajmująca mieszkanie od właściciela( zameldowana w tym
    > mieszkaniu) może odliczyć sobie koszty remontu tego mieszkania
    Re: Meldunek nie jest tytułem prawnym do lokalu i nie ma nic do
    przedmiotowej sprawy.
    Umowa najmu jest takim tytułem. Dla tzw. odliczeń remontowych wymagalny jest
    tytuł prawny do lokalu.
    AR

  • 3. Data: 2003-04-22 20:17:08
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "mario" <m...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > czy osoba wynajmująca mieszkanie od właściciela( zameldowana w tym
    > mieszkaniu) może odliczyć sobie koszty remontu tego mieszkania

    Jeśli masz umową najmu, tak.