  • 1. Data: 2002-08-05 21:05:48
    Temat: Mam problem ze światłem
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Witam!
    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą z kpir i vat w mieszkaniu
    spółdzielczym, którego najemcą jest moja żona.
    Wiem jak w koszty wpisać telefon, wiem jak czynsz (zgłosić w spółdzielni, że
    tyle i tyle procent, dostanę na to jakiś papier - chyba - i ten procent
    czynszu wpisuję w koszty robiąc dowód wewnętrzny).
    Nie wiem natomiast co zrobić ze światłem!

    Pozdrowienia
    Jarek

  • 2. Data: 2002-08-05 22:08:20
    Temat: Re: Mam problem ze światłem
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Jarosław Supernak" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aimpbc$ll0$1@news.tpi.pl
> [...]
    > chyba - i ten procent czynszu wpisuję w koszty robiąc dowód
    > wewnętrzny). Nie wiem natomiast co zrobić ze światłem!
    Ze spóldzielni co najwyżej możesz dostać większy czynsz,a nie papier na
    podstawie którego będziesz wrzucał jego część w KUP.
    Możesz sobie wymyślić że jeden pokój o pow np10m2,to Twoje biuro czy
    pracownia i stanowi jakis % całej powierzchni mieszkania.
    Proporcjoonalnie do całej powierzchni dzielisz wszelkie koszty i to
    możesz i to też z drobnym ryzykiem księgować jako KUP.
    Jacek