  • 1. Data: 2002-08-05 21:07:46
    Temat: Płatnik i rejestracja aktualnych CRL
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Czesc,
    czy moze mi ktos wytlumaczyc:
    za osiem dni ma sie nam skonczyc aktualny CRL, jak i skad mam sciagnac nowy CRL
    i jak mam go zarejestrowac w platniku przekaz tele...???
    Z gory dzieki

    P.S. Nie wiem czy ten post powinien pojsc na ta grupe, ale chyba tu jest
    najwiecej postow o platniku :)

    Rafal

  • 2. Data: 2002-08-05 21:30:10
    Temat: Re: Płatnik i rejestracja aktualnych CRL
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z gory dzieki
    >
    > P.S. Nie wiem czy ten post powinien pojsc na ta grupe, ale chyba tu jest

    Każdego to czeka :(
    http://www.cc.unet.pl/kom_uniewa.html
    http://www.cc.unet.pl/

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 3. Data: 2002-08-06 08:10:25
    Od: Maddy <m...@i...pl>

> [...]
    > skonczyc aktualny CRL, jak i skad mam sciagnac nowy CRL i jak mam
    > go zarejestrowac w platniku przekaz tele...??? Z gory dzieki
    Trzeba przeprowadzić jeszcze raz cala procedure jak przy pierwszej
    rejestacji, tylko wygenerowany wniosek ma inny symbol (jakieś w02).
    Telefon do ZUSu może rozwiązać wszelkie problemy w tym względzie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl