  • 1. Data: 2003-09-01 13:15:30
    Temat: Mam zamiar wykonywać usługi na zasadzie umowy o dzieło
    Od: "Stanisław Perkowski" <w...@W...onet.pl>

    i stąd takie pytanie (nie posiadam zarejestrowanej firmy;
    prawdopodobnie "złapanie" kilku zleceń w ciągu roku - jak sie spodziewam - nie
    pokryłoby ZUSu) - czy postawienie reklamy przydrożnej może spowodowac jakieś
    kłopoty z fiskusem? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-09-01 16:55:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Teoretycznie tak. W praktyce, o ile komuś ta reklama nie będzie
    "przeszkadzać", to nie.