  • 1. Data: 2002-06-05 21:27:58
    Temat: Minimalna wartosc FA VAT
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Hejka.

    Szukam, szukam i grupy wertuje, ale za groma nie moge znalezc minimalnej
    wartosci FA VAT ktora mozna odliczyc. Kiedys bylo to 6 zl, ale teraz pewnie
    jakas nowela. Moze ma ktos jakis link do stronki z takimi podatkowymi
    wskaznikami.

    Z gory serdeczne dzieki
    Slawek

  • 2. Data: 2002-06-06 07:07:11
    Temat: Re: Minimalna wartosc FA VAT
    Od: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    Z tego co ostatnio słyszałem to nie ma już podanej minimalnej wartości
    dla faktury VAT ale mogę się mylić.

    GreGG

  • 3. Data: 2002-06-06 13:08:23
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Rozporz. do VAT - par.37 pkt 3 mówi, kiedy faktura nie musi zawierać
    > wyszczególnionych kwot podatku VAT (nowelizacja z 26-03-02 dodaje stawki 3
    > 12%). Iwona

    Co ma piernik do wiatraka?

    Adam

  • 4. Data: 2002-06-06 15:49:40
    Od: <c...@p...onet.pl>

    > Z tego co ostatnio słyszałem to nie ma już podanej minimalnej wartości
    > dla faktury VAT ale mogę się mylić.

    Podobno..
    Tez tak slyszalem, ze jak zlikwidowano Rachunki to kwota minimalna FA tez
    przestala istniec. Ale 100% pewnosci nie mam :-(

    Slawek

  • 5. Data: 2002-06-06 22:16:54
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Adamski <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adnnoa$po1$...@n...tpi.pl...

> [...]

    wartosci FA VAT ktora mozna odliczyc. Kiedys bylo to 6 zl, ale teraz pewnie

    Tutaj chyba jakieś nieporozumienie jest. Nie pamiętam żeby była jakies
    ograniczenie ODLICZENIA minimalnej kwoty VAT. Każdą wykazaną kwotę VAT można
    odliczyć.
    Jest przepis, który mówi, że nie trzeba WYKAZYWAĆ małych kwot VAT na
    fakturze. Nie trzeba, ale można jeżeli ktoś chce.
    A dokładnie:
    "3. Wyszczególnienie w fakturze kwot podatku nie jest wymagane, jeżeli
    sprzedaż podlega opodatkowaniu, a wartość sprzedaży wraz z podatkiem jest
    niższa od:

    1) 6,18 zł - w przypadku towarów i usług opodatkowanych stawką 3%,

    2) 6,42 zł - w przypadku towarów i usług opodatkowanych stawką 7%,

    3) 6,72 zł - w przypadku towarów i usług opodatkowanych stawką 12%,

    4) 7,32 zł - w przypadku towarów i usług opodatkowanych stawką 22%."

    WS

  • 6. Data: 2002-06-07 07:11:43
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:adon4j$s9h$1@sunsite.icm.edu.pl...

> [...]
    >
    > 3) 6,72 zł - w przypadku towarów i usług opodatkowanych stawką 12%,
    >
    > 4) 7,32 zł - w przypadku towarów i usług opodatkowanych stawką 22%."

    Wojtku jednak z tego co pamiętam było określenie od jakiej wartości
    minimalnej z faktury vat nie było można odliczyć vat ( chyba 6 zł.) napewno
    było to czasu gdy wystawiano rachunki uproszczone Vat.Obecnie już napewno to
    nie jest aktualne i Vat można odliczyć z każdej Faktury Vat bez względu na
    wartość ( nie mówie o innych warunkach odliczenia)
    Jolka

  • 7. Data: 2002-06-07 07:14:00
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Rozporz. do VAT - par.37 pkt 3 mówi, kiedy faktura nie musi zawierać
    wyszczególnionych kwot podatku VAT (nowelizacja z 26-03-02 dodaje stawki 3 i
    12%). Iwona

  • 8. Data: 2002-06-07 12:29:13
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > nie jest aktualne i Vat można odliczyć z każdej Faktury Vat bez względu na
    > wartość ( nie mówie o innych warunkach odliczenia)

    BYLO TAK ALE TO STARE DZIEJE. caps Chyba zmienilo sie w tym samym czasie jak
    zlikwirowano RU
    Adam

  • 9. Data: 2002-06-08 07:35:46
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Co ma piernik do wiatraka?
    >
    > Adam
    > "w skrócie" podałam tylko co przepisy mówią na temat małych kwot,
    niesłusznie zostawiłam w domyśle, że nie ma przepisu mówiacego o min. kwocie
    ....... Iwona