  • 1. Data: 2012-05-08 12:03:53
    Temat: Mniejszy ZUS?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Dostałem reklamę tego
    http://mniejszy-zus.pl/optymalizacja-zus/oferta-dla-
    firm
    Ktoś wie, gdzie tu jest haczyk?

  • 2. Data: 2012-05-08 12:09:30
    Temat: Re: Mniejszy ZUS?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-08 12:03, anacron pisze:
    > Dostałem reklamę tego
    > http://mniejszy-zus.pl/optymalizacja-zus/oferta-dla-
    firm
    > Ktoś wie, gdzie tu jest haczyk?

    Mało to flejmów na ten temat było? Poszukaj, pogooglaj...

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-05-08 13:31:03
    Od: SDD <s...@t...pl>

    anacron pisze:
    > Dostałem reklamę tego
    > http://mniejszy-zus.pl/optymalizacja-zus/oferta-dla-
    firm
    > Ktoś wie, gdzie tu jest haczyk?

    haczyk jest taki, że przez jakiś czas bedziesz sobie oplacal ten
    "mniejszy ZUS" - tak z 5 latek na przyklad, po czym ktos z ZUS wpadnie
    na pomysł wygenerowania dodatkowych dochodów tejże instytucji.

    ZUS wyda decyzję, uznając tytuł ubezpieczenia, którym zostałeś objęty
    przez ową firmę za fikcję, naliczy zaległe składki i możesz kopać się z
    koniem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-05-08 17:11:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    anacron wrote:
    > Dostałem reklamę tego
    > http://mniejszy-zus.pl/optymalizacja-zus/oferta-dla-
    firm
    > Ktoś wie, gdzie tu jest haczyk?

    taa mniejszy.

    szczególnie na wypadkowym, od stycznia

  • 5. Data: 2012-05-08 17:12:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:
    firm

    > taa mniejszy.
    >
    > szczególnie na wypadkowym, od stycznia

    od maja miało być.

  • 6. Data: 2012-05-11 18:12:09
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-08 12:03, anacron wrote:
    > Dostałem reklamę tego
    > http://mniejszy-zus.pl/optymalizacja-zus/oferta-dla-
    firm
    > Ktoś wie, gdzie tu jest haczyk?

    Być może jest więcej sposobów, fikcyjnie zatrudniają Cię w kraju o
    mniejszych wymogach ubezpieczeniowych, co powoduje, że PRL-landzie nie
    płacisz zus albo płacisz zdrowotne.

    Oferty skierowane są dla biednych przedsiębiorców, osoba prowadząca DG
    mająca zysk netto>10kpln machnie na to ręką, ten czas poświęcony na
    sprawdzanie przekrętu i ew. za 20 lat szukanie swojej emerytury woli
    poświęcić na zwielokratnianie zysków. Przy takim poziomie dochodów
    znacznie łatwiej zwiększyć je o kolejne 1000zł niż oszczęścić kilkaset
    zł na ZUS/m-c.

  • 7. Data: 2012-05-11 18:54:01
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > poświęcić na zwielokratnianie zysków. Przy takim poziomie dochodów
    > znacznie łatwiej zwiększyć je o kolejne 1000zł niż oszczęścić kilkaset zł

    Ty jestes tym biednym czy tym bogatym, który macha na to ręką?

  • 8. Data: 2012-05-12 07:45:35
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-11 18:54, wromek wrote:

    > Ty jestes tym biednym czy tym bogatym, który macha na to rek??

    Jakie to ma znaczenie?

    Jeżeli dla kogoś łatwiej jest zdobyć 1000zł przy aktualnym
    kontrakcie/umowie niz bawić się w niepewne ubezpieczenia, to wybierze to
    pierwsze. Jak przy każdej umowie - trzeba ją przeanalizować (tutaj
    szczególnie pod względem legalności i ew. konsekwencji za 20 lat), mając
    stałe zajęcie, nie zawsze jest na to czas i ochota.

  • 9. Data: 2012-05-12 10:04:10
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Jakie to ma znaczenie?

    Aha, Twoje pytanie ujawnia odpowiedź na moje ;)

> [...]
    > szczególnie pod względem legalności i ew. konsekwencji za 20 lat), mając
    > stałe zajęcie, nie zawsze jest na to czas i ochota.

    Jak 5 lat temu zaczynałem pisać wnioski do PFRON o zwrot emerytalnego i
    rentowego bo mi przysługuje to za pierwszym razem zajęło mi to dobre kilka
    godzin, żeby wszystko skonfigurować. Następne już sprawniej, teraz kosztuje
    mnie to ze 2-3 min. klikania przez www co miesiąc a zaoszczędza mi 350
    pln/mies. Myślę, że nawet taki, co zarabia 10000 i więcej mies. pokwapi się,
    żeby przeryć prawo i wynikające z tego zagrożenia i przeanalizuje zyski,
    żeby w perspektywie zaoszczędzać jakieś 8000 rocznie. To jest prawie 7
    procent jego dochodów, za które może zabawić się w ubezpieczenia bardziej
    pewne niż te "pewne" z ZUS :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2012-05-12 12:39:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-12, wromek <wromek@> wrote:

    [...]

    > To jest prawie 7 procent jego dochodów, za które może zabawić się
    > w ubezpieczenia bardziej pewne niż te "pewne" z ZUS :)

    Różnica jest taka że za Twoimi wnioskami do PFRONu nie idzie ryzyko
    a za fikcyjnymi "umowami o pracę w UK" i owszem. Bo póki co te firmy
    oferują coś co łatwo może podpaść pod czynności pozorne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl