  • 1. Data: 2004-03-15 14:49:48
    Temat: Wykup mieszkania
    Od: "MaJa" <m...@N...wp.pl>

    Wykupiłam mieszkanie od gminy za 5 % jego wartosci, czy jezeli po 1
    roku sprzedam , jakie grożą mi konsekwencje ze stronu Urzedu
    Skarbowego.
    Za uzyskane pieniadze chce kupic mieszkanie w innym regionie kraju.
    Kto ten temat juz przerabiał , gdzie znajde jakies informacji w
    zakresie j.w. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-16 10:12:48
    Temat: Re: Wykup mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Mar 2004, MaJa wrote:

> [...]
    >+ Skarbowego.
    >+ Za uzyskane pieniadze chce kupic mieszkanie w innym regionie kraju.

    Czekaj.
    Za pieniądze starczające na kupno 5% mieszkania chcesz kupić całe
    mieszkanie ???
    Bo jak mi powiesz że w twojej umowie nie ma zastrzeżenia iż sprzedaż
    w czasie jakimś-tam powoduje konieczność "dopłacenia bonusu" (czyli
    owych 95%) oraz że w księdze nie ma wpisu hipotecznego na tę
    wartość to powiem krótko: nie wierzę.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-16 16:54:26
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > w czasie jakimś-tam powoduje konieczność "dopłacenia bonusu" (czyli
    > owych 95%) oraz że w księdze nie ma wpisu hipotecznego na tę

    Gmina Łódź, jest wspaniałomyślna i nie wpisuje bonusu na hipotekę. Bonus
    bodaj 80%.

    pzdr

    Tomek