  • 11. Data: 2007-06-22 12:00:39
    Temat: Re: Motocykl na firmę
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:f5gcb7$ccd$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja zastanawiam się nad rozwiązaniem, które będzie dla mnie najbardziej
    > korzystne. Nie chcę amortyzować, a wszystkie koszty eksploatacji uznać za
    > koszt uzyskania przychodu. Czyli najlepiej (chyba) - leasing, albo zakup
    > taniego używanego (na www.mobile.de EL 250 w dobrym stanie można kupić już
    > za 750 Euro!!!).

    Ja po zastanowieniu i konsultacjach z tymi co maja wieksze pojecie poki co
    niz ja raczej sie zdecyduje na leasing, zarowno przy motocyklu, jak i
    pozniej przy zakupie samochodu na firme. A tak OT to nie radze kupowac
    uzywanego motocykla, niestety kazde nawet najdrobniejsze stukniecie (a nie
    wszystko da sie zauwazyc) moze sie zle skonczyc, jesli chodzi o
    bezpieczenstwo motocyklisty.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 12. Data: 2007-06-22 18:54:53
    Temat: [OT]: Motocykl na firmę
    Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl>

    > (...) A tak OT to nie radze kupowac uzywanego motocykla, niestety kazde nawet
    > najdrobniejsze stukniecie (a nie wszystko da sie zauwazyc) moze sie zle
    > skonczyc, jesli chodzi o bezpieczenstwo motocyklisty.

    Eee tam. Przywiozłem koledze (mam hak w samochodzie i padło na mnie) w marcu
    tego roku z Berlina V-Stroma 1000 DL. 7000 km przebiegu, ani jednej rysy,
    żadnych wgnieceń, nienaruszone śruby, chłodnica (która jest odkryta, narażona na
    wszelkie kamyki wylatujące spod przedniego koła) w niemalże idealnym stanie...
    Jedynie akumulator był rozładowany (ale też motocykl długo stał nieużywany).
    Długo by wymieniać wszystkie "za". Nic się nie dzieje, kolega żyje. Czasem można
    znaleźć super okazję i o coś takiego właśnie mi chodzi (sprzedawca pozbywał się
    motocykla w związku z nagłym zapotrzebowaniem na gotówkę).
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.
    R.Rossa :-)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000751-3, 2007-06-22
    Przetestowano na: 2007-06-22 20:55:01