  • 41. Data: 2015-12-31 00:26:50
    Temat: Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.12.2015 o 21:22, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale ja nie o tym. Powiedzmy, że taksówkarz wystawia ,,dostawa babci do
    > domu m". Babcia wliczona w cenę? Czy babcię m pozyskuje we własnym zakresie?

    No nie wiem czy nie o tym. Kablówka wystawia "dostawa sygnału cartoon
    network". Kreskówki wliczone w cenę? Czy kreskówki m pozyskuje we
    własnym zakresie?

    IMHO pozyskuje we własnym - tj staje się stroną umowy licencyjnej między
    nadawcą telewizyjnym a odbiorcą końcowym. Kablówka tylko dostarcza
    sygnał i zbiera kasę od widza.

    p. m.