  • 1. Data: 2015-12-08 16:51:52
    Temat: Dlug wobec US a zakup dzialki
    Od: m...@o...pl

    Witam,

    Posiadam dlug wobec US(niezaplacony podatek dochodowy za 2007+odsetki).Sprawa w
    egzekucji.

    Chcialbym kupic mala dzialke za 20k PLN w tym roku na polnocy polski, czy mam sie
    czegos obawiac? Czy US sie dowie?

    Pozdr

  • 2. Data: 2015-12-09 09:26:58
    Temat: Re: Dlug wobec US a zakup dzialki
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 08.12.2015 o 16:51, m...@o...pl pisze:
> [...]
    egzekucji.

    > Chcialbym kupic mala dzialke za 20k PLN w tym roku na polnocy polski, czy mam sie

    Sam musisz zgłosić, a właściwie notariusz to załatwi.

  • 3. Data: 2015-12-10 00:17:14
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Dec 2015, t-1 wrote:

    > Sam musisz zgłosić, a właściwie notariusz to załatwi.

    No właśnie, jakby sam "musiał", to mógłby "zapomnieć", a tak jest
    to wykluczone (dzięki czemu miał nie będzie kolejnego długu
    skarbowego ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2015-12-11 18:03:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 10.12.2015 o 00:17, G.S. pisze:

    > No właśnie, jakby sam "musiał", to mógłby "zapomnieć", a tak jest
    > to wykluczone (dzięki czemu miał nie będzie kolejnego długu
    > skarbowego ;))
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Wątkotwórca się nie odzywa ale mimo to pociągnę rozważania.
    Chyba, że myśli na razie o zakupie na tzw. "umowę" z właścicielem.
    Ale ponieważ nieruchomość można kupić tylko notarialnie, może mieć
    świstek papieru za 20tyś zł. szczególnie jak sprzedawca umrze.

  • 5. Data: 2015-12-12 02:37:00
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Dec 2015, t-1 wrote:

    > Chyba, że myśli na razie o zakupie na tzw. "umowę" z właścicielem.
    > Ale ponieważ nieruchomość można kupić tylko notarialnie,

    Zgoda.

    > może mieć świstek
    > papieru za 20tyś zł. szczególnie jak sprzedawca umrze.

    Świstek od tego jeszcze mocy nie traci, zobowiązania "sprzedawcy"
    przejdą na spadkobierców :) (znaczy nienależne świadczenie
    w ostateczności), ale faktycznie miałby przeboje na widoku :)

    pzdr, Gotfryd