  • 1. Data: 2002-09-26 17:05:18
    Temat: Można wyprać kasę za 12 %
    Od: p l <p...@w...pl>

    http://fakty.interia.pl/kraj/news?inf=306694

    Sejm uchwalił dzisiaj ustawę o abolicji podatkowej i deklaracjach
    majątkowych. Zgodnie z ustawą, osoby, które ujawnią ukrywany dotychczas
    dochód będą musiały zapłacić jednorazowy podatek w wysokości 12 proc.

    Za ustawą głosowało 221 posłów, 155 było przeciw, a 3 wstrzymało się od
    głosu. Ustawa trafi teraz do Senatu.

    Ustawa wprowadza też obowiązek złożenia deklaracji majątkowych do końca
    kwietnia 2003 r. (PAP)

    p l

  • 2. Data: 2002-09-30 07:40:19
    Temat: Re: Można wyprać kasę za 12 %
    Od: "666" <p...@p...com>

    Ciekawe, czy ta ustawa obejmuje również abolicję z VATu, czy tylko z dochodowego?
    Tak czy inaczej złodziejstwo górą.
    Nastepnym krokiem Kołodki powinna byc rejestracja wszystkich kradzionych aut za 12 %
    wartości...
    JaC

  • 3. Data: 2002-09-30 07:48:48
    Od: "Piotr Chlabicz" <p...@w...pl>

> [...]
    > głosu. Ustawa trafi teraz do Senatu.
    >
    > Ustawa wprowadza też obowiązek złożenia deklaracji majątkowych do końca

    Przeciez tu chodzi tylko o zagraniczne konta bankowe "paru kolesi". Nie ma
    sie czym emocjonowac.

    --
    ------------
    Piotr Chlabicz

  • 4. Data: 2002-09-30 08:20:26
    Od: p l <p...@w...pl>

    Piotr Chlabicz wrote:

    > Przeciez tu chodzi tylko o zagraniczne konta bankowe "paru kolesi". Nie ma
    > sie czym emocjonowac.

    Zwłaszcza że od jutra można legalnie posiadać konta
    w bankach za granicą. Towarzysze pomyśleli o wszystkim...

    p l

  • 5. Data: 2002-09-30 09:13:44
    Od: walfal <w...@x...wp.pl>

    Dnia 30-09-2002 09:48, Użytkownik Piotr Chlabicz napisał:
    > Przeciez tu chodzi tylko o zagraniczne konta bankowe "paru kolesi". Nie ma
    > sie czym emocjonowac.
    > Piotr Chlabicz
    Mylisz się. Tu chodzi o kilka milionów małorolnych, bezrobotnych i ich
    rodziny. Fakt, że nie wykazują dochodów _a_ _jednak_ _przeżyli_ jest
    wystarczającym dowodem uzyskiwania przez nich ukrytych,
    nieopodatkowanych dochodów. W związku z tym do budżetu powinno wpłynąć
    12% od np. próg egzystencji x ilość osób niepłacących podatków (liczba
    mi nieznana).
    Cała reszta szumu i kabaretowych dowcipów jest tylko beknięciem
    zadowolonej z siebie klasy pseudośredniej bawiącej się w policjantów i
    złodziei (grę gdzie reguły są bardzo relatywne).
    witek

  • 6. Data: 2002-09-30 11:15:15
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2002, 666 wrote:
    [...]
    >+ Tak czy inaczej złodziejstwo górą.
    >+ Nastepnym krokiem Kołodki powinna byc rejestracja wszystkich
    >+ kradzionych aut za 12 % wartości...

    1. Nie "Kołodki" (osobiście) tylko RP, bo jeden człowiek
    by tego nie przepchnął. Przykro mi, taki kraj...
    2. Nie następnym krokiem, bo taki stan istnieje od dawna
    i co poniektórzy obywatele RP mieli już okazję się o tym
    boleśnie przekonać. Wyjeżdżając do niektórych cywilizowanych
    krajów dowiadywali się np. że samochód który w świetle
    polskiego prawa przestał być (!) kradziony (bo "nabyty
    w dobrej wierze") tam podlega prostej regule: jak coś
    *było* kradzione i nie zostało zwrócone właścicielowi
    to nadal *jest* kradzione.

    Sugestia że "za 12%" to tylko zmiana skali, nie zasad :(

    Pozdrowienia, Gotfryd