  • 1. Data: 2004-02-10 21:13:24
    Temat: NIP-3
    Od: "MiRo" <m...@g...pl>

    Witam!
    Takie zapytanie (mam nadzieje ze TG): wlasnie dowiedzialem sie, ze ciazy na
    mnie (jak i na wszystkich) obowiazek zgloszenia zmiany dowodu osobistego w
    Urzedzie Skarbowym. Jako ze nie zlozylem jeszcze PIT za zeszly rok, moglbym
    dolaczyc NIP-3, z tym tylko, ze wzmiankowany dowod wymienilem 3 lata temu, a
    date zmiany rowniez trzeba podac :-((. Hm, i co teraz? Aktualizowac?
    Aktualizowac bez podania daty zmiany? Olac NIP-3?
    Moge pojsc za kratki? =:-O

    Pzdr/ M

  • 2. Data: 2004-02-10 21:21:15
    Temat: Re: NIP-3
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "MiRo" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > date zmiany rowniez trzeba podac :-((. Hm, i co teraz? Aktualizowac?
    > Aktualizowac bez podania daty zmiany? Olac NIP-3?

    Możesz wysłać już teraz sam NIP-3, albo potem razem z PIT.
    Nie ma to dokładnie żadnego znaczenia. Jak będą chcieli to dowalą ci karę i
    na tym się skończy.
    Jak nie wpiszesz daty, to masz na 100% gwarantowane, że się o nią zapytają,
    bo przecież coś muszą wpisać do komputera.

  • 3. Data: 2004-02-11 11:24:56
    Od: "MM" <m...@s...pl>

> [...]
    > Jak nie wpiszesz daty, to masz na 100% gwarantowane, że się o nią
    zapytają,
    > bo przecież coś muszą wpisać do komputera.

    kiedys w radio-zet Janusz Weiss interweniowal w tej sprawie
    wyszlo na to ze ludzie placa kary (chyba 100 PLN) jezlei nie zlozyli w
    terminie (2 tygodnie od zmiany - chyba) NIP-3

    z tego co pamietam to rzecznik praw obywatelskich (czy jakos tak) cos
    probowal w tej sprawie zrobic ale nie wiem
    na jakim to jest etapie.

    m.