  • 1. Data: 2004-02-10 20:54:33
    Temat: Poprowadzę firmę, księgowość-Wawa
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam!
    Poprowadzę samodzielnie księgowość firmy w Warszawie najchętniej
    Sp.z o.o,poprowadzę przedstawicielstwo, filię firmy zagranicznej,wykształcenie
    wyższe, dyspozycyjność, samochód,dośwaidczenie zawodowe,
    znajomość programów FK, Symfonia-wszystkie moduły, Płatnik-przekaz
    elektroniczny,Płace, Kadry.

    Pozdrawiam
    kontakt tel:0-604-250-124

  • 2. Data: 2004-02-10 21:21:57
    Temat: Re: Poprowadzę firmę, księgowość-Wawa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gwiazdka,

    Tuesday, February 10, 2004, 9:54:33 PM, you wrote:

> [...]
    > wyższe, dyspozycyjność, samochód,dośwaidczenie zawodowe,
    > znajomość programów FK, Symfonia-wszystkie moduły, Płatnik-przekaz

    Jak na razie jesteś nędznym spamerem. Uważaj na Andrzeja Buse - to
    nerwowy gość...

    > Pozdrawiam
    > kontakt tel:0-604-250-124

    Hmmmm... };->

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-02-10 23:08:06
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

> [...]
    > wyższe, dyspozycyjność, samochód,dośwaidczenie zawodowe,
    > znajomość programów FK, Symfonia-wszystkie moduły, Płatnik-przekaz

    patrz nizej (wyżej)

  • 4. Data: 2004-02-11 06:33:10
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > wyższe, dyspozycyjność, samochód,dośwaidczenie zawodowe,
    > znajomość programów FK, Symfonia-wszystkie moduły, Płatnik-przekaz

    Duuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    a ochrona środowiska nieeeeeeeeeeeeeee???
    co to za prowadzący firmę bez znajomości ochrony środowiska
    a przepisy sanitarne nieeeeeeeeeee???
    do duszy.
    a rzepisy prawa pracy tyyyys nieeeeee
    iiiiiiiiiiiiiii
    Czyli z tego wnioskuję , że o prawie atomowym nic nie wiesz i przychodni
    lekarskiej z rentgenem nie poprowadzisz

    Cieeeeniznaaaaaaaaaa.
    Poucz się trochę i poczytaj co tutaj ludzie wiedzą a portki Ci spadną z
    wrażenia

    Czyli potrafisz wsiąść do samochodu , podechać pod firmę zainkasować
    pieniądze
    i powiedzieć sefowi dzien dobry ??????

    To ja takiej nie chce......
    mam własną i mi wystarczy

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2004-02-11 09:48:57
    Od: "BK" <k...@f...polbox.pl>

> [...]
    > iiiiiiiiiiiiiii
    > Czyli z tego wnioskuję , że o prawie atomowym nic nie wiesz i przychodni
    niesamowite rzeczy się dzieją - nie sądziłem , iż prowadząc księgowość
    (podkreślam księgowość) trzeba wcześniej zaliczyć wszelkie możliwe fakultety
    włącznie z fizyką i ochroną środowiska. Innymi słowy najpierw trzeba zrobić
    fakultet powiedzmy z medycyny , a potem dopiero zacząć przygotowania do
    księgowości, a na końcu szukać pracy w przychodni bądź też szpitalu - broń
    cie panie boże w innej branży.
    Komuś się pomyliło zarządzanie firmą w wielu różnych jej aspektach z pracą w
    księgowości.

    > Cieeeeniznaaaaaaaaaa.
    > Poucz się trochę i poczytaj co tutaj ludzie wiedzą a portki Ci spadną z
    > wrażenia

    Bardzo dużo wiedzą ale z zakresu księgowości, podatków i pokrewnych tematów
    i rzeczywiście robi to wrażenie.

    > Czyli potrafisz wsiąść do samochodu , podechać pod firmę zainkasować
    > pieniądze
    > i powiedzieć sefowi dzien dobry ??????
    >

    > To ja takiej nie chce......
    > mam własną i mi wystarczy

    gdzie sprzedają księgowe, na wagę czy na sztuki??????

    > pozdrawiam
    > fart

    P.S.zupełnie iną sprawą jest spam a tego nie pochwalam.

  • 6. Data: 2004-02-11 19:01:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, BK wrote:
    [...to był fart...]
> [...]
    >+ (podkreślam księgowość) trzeba wcześniej zaliczyć wszelkie możliwe fakultety
    >+ włącznie z fizyką i ochroną środowiska.

    fart pomylił wątki - najwyraźniej chciał odpowiedzieć w wątku
    "nie wiesz jak zaksięgować - ja ci pomogę". Bo tego że do "wiedzy
    jak zaksięgować" to ochronę środowiska (patrz podatki i zwolnienia
    związane z opłatami "śmieciowymi" i całą resztą) trzeba mieć
    w małym palcu chyba już się nie przyczepisz ;) !

    [...]
    >+ gdzie sprzedają księgowe, na wagę czy na sztuki??????

    ...a to Lateta trzeba pytać :) !

    >+ P.S.zupełnie iną sprawą jest spam a tego nie pochwalam.

    ...i tu zgoda :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-02-11 20:31:23
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > w małym palcu chyba już się nie przyczepisz ;) !
    >
    > [...]

    > Księgowa to nie nalepka na musztardę!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    a z takim tekstem to do przedszkola:(

    > ...i tu zgoda :)

    a JA SIE NIE ZGADZAM .........takim wielkim przestępstwem jest poszukiwanie
    pracy i ogłaszanie się........ludzie w jakim świecie Wy żyjecie........jakim
    prawem oceniacie i wyśmiewacie ludzi uczciwych!!!!!!!!!
    Prowadzenie firmy przez np. ksiegową to błąd?? o czym Wy mówicie ? to własnie
    księgowy- jest sercem firmy-ekonomistą , to wlasnie księgowy ocenia koszty oraz
    wynik finansowy, to bardzo dobry menadżer............Myslicie że jestescie
    lepsi.........bo np. odziedziczyliscie firmę po ojcu i udajecie Dyrektorów !!!!
    np. po ukończonej Zawodówce:(((((((

    Brak mi słów:(((((((((((((((

  • 8. Data: 2004-02-11 20:34:26
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > wrażenia
    >
    > Czyli potrafisz wsiąść do samochodu , podechać pod firmę zainkasować

    Jesteś wielkim DUPKIEM to z tych co dostali firme po ojcu a podstawówki nie
    skonczyli

    Pozdrawiam

    sorry ale takiego Szefa wole NIE MIEĆ...................
    Wol NORMALNYCH !!!!!!!!

  • 9. Data: 2004-02-11 21:47:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ktotek,

    [...]

    > Jesteś wielkim DUPKIEM to z tych co dostali firme po ojcu a podstawówki nie
    > skonczyli

    Idź już sobie...

    *PLONK* warning #1

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2004-02-11 22:41:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004 k...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ > ...a to Lateta trzeba pytać :) !
    >+ a z takim tekstem to do przedszkola:(

    Zakładam że kojarzysz kto zacz Latet i dlaczego.

    >+ > >+ P.S.zupełnie iną sprawą jest spam a tego nie pochwalam.
    >+ >
    >+ > ...i tu zgoda :)
    >+ >
    >+ a JA SIE NIE ZGADZAM

    To nie zgadzaj się na swoim placyku. Jakby to powiedzieć...
    są pewne normy. W autobusie, w sądzie, na ulicy, na newsach...
    trochę się różnią, nie wszystkie są spisane i nie wszytkie są
    przestrzegane. Ale nie wszytkich dziwi że niektóre zachowania
    "odbiegające" spotykają się z hm.... pewnym oporem.

    >+ .........takim wielkim przestępstwem jest poszukiwanie
    >+ pracy i ogłaszanie się........

    Oczywiście że nie jest. Tylko ZALEŻY GDZIE.

    Bo jak zamiast 100 postów na tematy podatkowe pojawi się tu
    1000 postów z ogłoszeniami - to przykro mi, ale mnie tu nie
    będzie. Nie mam czasu i tyle.
    Takoż sądzę postąpi parę innych osób - i będzie kolejna
    grupa *.praca.poszukuje

    Jeśli NIE WIESZ że taka grupa istnieje i że ona DO TEGO
    SŁUŻY - i nadto myślisz ze:

    >+ ludzie w jakim świecie Wy żyjecie........jakim
    >+ prawem oceniacie i wyśmiewacie ludzi uczciwych!!!!!!!!!

    ...to jest wyśmiewanie uczciwych a nie *trąb* które najpierw
    piszą zamiast sprawdzić jakie to pociąga skutki... no
    to nie ma rzeczywiście o czym pisać. Oczywiście mam
    na myśli w tej chwili tego co dał ogłoszenie: szpilka dla
    farta to tak przy okazji była ;)

    >+ Prowadzenie firmy przez np. ksiegową to błąd??

    Nie. Podśmiewałem się z faktu że fart przyłatał bez sensu
    kiedy rzeczywiście MÓGŁ się przyczepić do posta tej samej
    osoby w wątku obok - tam była propozycja "pomocy w zaksięgowaniu".
    Dlaczego - poniżej.

    >+ o czym Wy mówicie ? to własnie
    >+ księgowy- jest sercem firmy-ekonomistą , to wlasnie księgowy

    Trochę się uniosłeś :)
    Nie dość że był to spam to utrzymany w tonie "ja ci wszystko
    zapewnię". FYI: z rzadka (Z RZADKA) zdarza się że jeden z drugim
    napisze w wątku komentarz jeden czy drugi a później wspomni
    ze nie ma nic przeciw jakby ktoś odpłatnie chciał skorzystać...
    Nie zauważyłem złego słowa przeciw takim informacjom.
    Umiejętnie, z umiarem podanym - i popartym "ja coś umiem"
    powiedzianym niekoniecznie dosłownie. Jakby ktoś szukał pytań
    na które może odpowiedzieć na grupie - to poproszę poszukać
    *PYTAŃ* Maddy, Slyera i paru innych osób (moich też).

    >+ ocenia koszty

    A idzie właśnie o owo "ocenianie kosztów".
    To nie jest kwestia "czysto księgowa" i sama znajomość prawa
    podatkowego oraz księgowości często nie wystarcza :(
    Wystarczy poczytać pytania o PKWiU :(

    >+ Myslicie że jestescie lepsi.........bo np. odziedziczyliscie
    >+ firmę po ojcu i udajecie Dyrektorów !!!!

    Synku, nie otwieraj salonu z wróżbami bo daleko nie pociągniesz.
    Wiem że mało kto lubi wierzyć na słowo... ale tym razem
    polecam ;)

    >+ np. po ukończonej Zawodówce:(((((((

    W imieniu klasy robotniczej i reszty społeczeństwa dziękujemy
    za wykazaną wszystkim "po zawodówce" pogardę.
    Bo ja wielu "po zawodówce" szanuję - jest za co. Niezależnie
    kim są "zawodowo" (a właścicieli firm w tym też by się
    znalazło, choć większość to robotnicy lub rzemieślnicy).

    >+ Brak mi słów:(((((((((((((((

    Och, mi się to w różnych sytuacjach zdarza. Szczególnie jak trzeba
    po angielsku parę słów sklecić - nie martw się, normalka.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)