  • 1. Data: 2005-04-28 21:23:49
    Temat: NIP-3 - naczelnicy urzędów skarbowych ???
    Od: "rokko" <r...@t...net.pl>

    W 2004 roku rozliczałem się w urzędzie skarbowym A. Teraz w marcu
    przeprowadziłem się i podlegam urzędowi skarbowemu B.
    Naczelników których urzędów skarbowych mam wpisać w NIP-3 w części A poz.5
    i 7 ?
    oraz który kwadrat zaznaczyć w części A poz.6 ?

    I jeszcze jedno - przeprowadziłem się i jestem w trakcie wymiany dowodu
    osobistego - odbiór 9 maja. Z oczywistych względów nie znam jeszcze nowego
    numeru dowodu osobistego.
    Czy NIP-3 wysłać razem z PIT-37 ? Jeśli tak to co wpisać w części B.1 poz.
    19 ?

    A może na razie nie wysyłać, poczekać na dowód i dopiero wtedy ? Ale czy
    zdążą zaktualizować dane przed analiżą mojego PIT-a ?

    rokko