  • 1. Data: 2005-04-28 19:03:16
    Temat: koszty uzyskania przychodu - umowy o dzielo - czy sa jakies limity w 2004?
    Od: slimak <s...@w...pl>

    koszty uzyskania przychodu - umowy o dzielo - czy sa jakies limity w 2004?
    jeden program naklada mi limity jak przy zatrudnieniu - inny program
    tego nie robi!
    Wiec czy sa te limity czy nie?

  • 2. Data: 2005-04-28 21:51:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    slimak wrote:
    > koszty uzyskania przychodu - umowy o dzielo - czy sa jakies limity w 2004?
    > jeden program naklada mi limity jak przy zatrudnieniu - inny program
    > tego nie robi!
    > Wiec czy sa te limity czy nie?

    nie ma

  • 3. Data: 2005-04-29 08:05:58
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > nie ma

    mam ten sam dylemat
    Program Pity2004NG nalicza limity traktujac umowe o dzielo jako stosunek
    pracy ...
    a w ulotce informacyjnej do wypelniania PIT-36 napisane jest ze
    kwoty limitow dotycza "stosunkow pracy (stosunkow pokrewnych)"
    i czy te stosunki pokrewne to nie np umowy o dzielo? umowy zlecenia?
    Ja zostawilem w PIT-36 kwoty ograniczone ..... ale sam nie jestem pewnien
    jak powinno byc
    Ksiegowa ktora zawsze sprawdza mi PITa stwierdzila ze program w ktoeym ona
    liczy (jakis KRS) nie nalicza limitow

    TB

  • 4. Data: 2005-04-29 15:09:22
    Od: "ChrisS" <c...@t...pl>

    Witam,
    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał:
    > mam ten sam dylemat
    > Program Pity2004NG nalicza limity traktujac umowe o dzielo jako stosunek
    > pracy ...

    program PITY2004NG w tej pozycji oferuje całą gamę pól, w które wpisujemy
    kup. Pole dotyczące umów-zlecenia (gdzie koszty nie podlegają takim
    ograniczeniom jak np. z tyt. pełnienia funkcji czy kontraktów) jest schowane
    na dole.

    ChrisS

    SMS przypomni Ci o skladkach ZUS
    www.zus.trybut.pl

  • 5. Data: 2005-04-29 15:48:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    > mam ten sam dylemat
    > Program Pity2004NG nalicza limity traktujac umowe o dzielo jako stosunek
    > pracy ...
    bo wpisałes w złą kratkę,
    zdaje się ostatnia kratka jest inne koszty nielimitowane

    > a w ulotce informacyjnej do wypelniania PIT-36 napisane jest ze
    > kwoty limitow dotycza "stosunkow pracy (stosunkow pokrewnych)"
    > i czy te stosunki pokrewne to nie np umowy o dzielo? umowy zlecenia?
    nie

    koszty umów zleceń i o dzieło nie mają limitów.