  • 11. Data: 2004-03-30 06:53:46
    Temat: Re: NIP UE i inne watpliwosci...
    Od: Esokal <E...@f...egospodarka.pl>

    Rejestrujesz się raz.

    --
    Esokal
    Esokal's Profile: http://forum.egospodarka.pl/member.php?action=getinf
    o&userid=36
    View this thread: http://forum.egospodarka.pl/showthread.php?threadid=
    81809

  • 12. Data: 2004-03-30 08:50:33
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:c4b1ar$qgd$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ciarki mi przechodzą po grzbiecie... Który to artykuł?
    Jeszcze nie wiem... Podali na szkoleniu... Moze jest w ustawie, a moze
    bedzie w rozporzadzeniach lub lezy zupelnie w nieznanym miejscu
    wszechswiata. Ale faktem jest na 100%.

    Pozdrawiam
    Lukasz G.

  • 13. Data: 2004-03-30 15:07:23
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jeszcze nie wiem... Podali na szkoleniu... Moze jest w ustawie, a moze
    > bedzie w rozporzadzeniach lub lezy zupelnie w nieznanym miejscu
    > wszechswiata. Ale faktem jest na 100%.

    To może tu raczej chodzi o _pierwszą_ transakcję?

    > Pozdrawiam
    również
    Pix

  • 14. Data: 2004-03-30 15:56:17
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To może tu raczej chodzi o _pierwszą_ transakcję?
    Raczej o kazda - trzeba bedzie Intrastety wypelniac i inne
    odbiurokratyzowane druki...

    Pozdrawiam
    LG

  • 15. Data: 2004-04-01 10:40:05
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej o kazda - trzeba bedzie Intrastety wypelniac i inne
    > odbiurokratyzowane druki...

    Intratstaty w porównaniu do SAD-ów to pikuś. Poza tym progi asymilacyjne
    zostału ustawione na 300 (przywóz) i 500 tysięcy (wywóz) w skali roku,
    poniżej tej kwoty nie ma obowiązku wypełnainia Intrastatów.

    Pzdr,
    BaLab

  • 16. Data: 2004-04-01 11:36:51
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > zostału ustawione na 300 (przywóz) i 500 tysięcy (wywóz) w skali roku,
    > poniżej tej kwoty nie ma obowiązku wypełnainia Intrastatów.

    Gdzie tak zapisano?

  • 17. Data: 2004-04-03 17:05:57
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej o kazda - trzeba bedzie Intrastety wypelniac i inne
    > odbiurokratyzowane druki...

    Ale właśnie po przekroczeniu limitów. Na Litwie taki limit to na wywóz i
    wwóz to 49 tys. litów. Jeżeli się przekroczy to wtedy trzeba składać
    Intrastety i inne
    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej
    Ps. Jeżeli chcecie płacić mniejsze podatki to zapraszam na Litwę, dochodowy
    od firm max. 15 %, ZUS na pół etatu 90 litów ( od 1 maja ) 1 lit około 1,33
    PLN.

  • 18. Data: 2004-04-03 17:59:28
    Od: "daryusz" <d...@g...pl>

    BaLab <b...@p...com> napisał:

    [...]

    > Ciarki mi przechodzą po grzbiecie... Który to artykuł?

    [...]

    Wydaje mi się, że chodzi o art.23 ust.5-6.

    A jak już tu jestem to może ktoś wie czym różni się sprzedaż wysyłkowa z
    terytorium kraju od wewnątrzwspólnotowej dostawy?
    Czy chodzi może o to, że przy sprzedaży wysyłkowej z terytorium kraju nabywca
    towaru nie rozlicza sobie vatu, a przy dostawie rozlicza?

    Pozdrawia, daryusz