  • Data: 2016-02-08 13:06:04
    Temat: NIe wiem jak to nazwać
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pracowałem jakiś czas w Korpo tak że wiem co to jest faktura podatki itd.
    Ale w szczegółach nie siedze.
    Próbuje działać we własnym biznesie.
    Wole zapłacić za radę 200 zł niż 2000 zł później kary to się pytam.
    i teraz małe Case study.

    w 2015 roku cos zrobiłem dla kogoś,
    w 2015 roku wystawiłem fakturę VAT,
    a w tym tygodniu jak dobrze pójdzie będę miał kase.

    czy to jest trudny przypadek?
    nie wiem, ale ja jeszcze
    nigdy czegoś takiego nie przerabiałem
    a dzisiaj z doradcą podatkowym miałem rozmowę
    i miałem ogromne wrażenie że mu przeszkadzam a sam tą godzine wyznaczył.

    W tamtym roku byłem u innego doradcy w sprawie zusu.
    Coś tam pogadaliśmy ale musiał jedną rzecz w ustawach sprawdzić.
    Umówiliśmy się że prześle odpowiedź mailowo wraz z fakturą.
    Nawet dzwoniłem kilka razy maila do tej pory nie mam.

    O trzeciej historii nie chcę mi się nawet pisać.

    Nigdy nie chciałem nic za darmo.
    Rozumiem wiedza kosztuje.
    Ale nie rozumiem tego że nikt nie chce moich pieniędzy.

    Mam dwa pytania:
    Może ktoś polecić kogoś dla kogo wytłumaczenie podstawowych spraw
    podatkowo-finansowych nie będzie problemem. (Kraków i okolice)

    Patrze na szkolenia jakieś z finansów/podatków/ZUS-ów
    Możecie coś polecić, ewentualnie na co zwrócić uwagę
    bo tego też jest od groma.