  • 1. Data: 2012-09-03 21:53:26
    Temat: [NTG?] Renta inwalidzka. - Najwyższa kwota.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam.

    Zakładam, że temat NTG, ale nie bardzo wiem gdzie o to zapytać.
    (Grupa pl.soc.inwalidzi praktycznie nie żyje)

    Jako, że zostałem poproszony o rozkminienie pewnego tematu -
    poległem.

    Zostałem skonfrontowany z faktami (danymi o wysokości zarobków i
    okresach zatrudnienia) ... i poproszony o udzielenie odpowiedzi
    na 2 "proste" pytania.

    1 - jak mając te dane wyliczyć wysokość renty :) (ustawa o
    zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin mnie pokonała
    niestety) ... Pewnie jak nie podam szczegółów, to ten punkt leży.

    2. Czy istnieje jakiś górny próg renty inwalidzkiej, której
    inwalida nie przeskoczy ??? Tego też nie mogę z w/w ustawy
    wywnioskować.

    Może ktoś pokierować zagubionego w stronę łatwoprzyswajalnych
    lektur ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2012-09-04 09:19:34
    Temat: Re: [NTG?] Renta inwalidzka. - Najwyższa kwota.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Sep 2012, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > 2. Czy istnieje jakiś górny próg renty inwalidzkiej, której inwalida nie
    > przeskoczy ??? Tego też nie mogę z w/w ustawy wywnioskować.

    Istnieje i da się wywnioskować, co wynika z ograniczenia rocznej
    sumy składek emerytalnej i rentowej:
    http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,123725,81882
    32,Roczny_limit_w_skladkach_emerytalnej_i_rentowych.
    html
    http://www.ekspertbeck.pl/zwrot-pracownikowi-nadplac
    onych-skladek-zus/

    Nie licz na to, że Ci wydedukuję wartości :D

    pzdr, Gotfryd