  • 1. Data: 2012-09-03 10:37:43
    Temat: duplikat w jakim czasie?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Po jakim czasie można wystawić duplikat faktury, chyba nie ma
    sztywno ograniczeń czasowych?
    W 2006r wystawiłem fakturę, nie dostałem zapłaty. Klient chce
    teraz zapłacić. Chyba mogę mu wystawić duplikat i on normalnie
    sobie to wliczy w koszty i odliczy VAT, prawda?

    a.

  • 2. Data: 2012-09-03 12:02:46
    Temat: Re: duplikat w jakim czasie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-03 10:37, Wemif pisze:
    > Po jakim czasie można wystawić duplikat faktury, chyba nie ma
    > sztywno ograniczeń czasowych?

    Nie ma.

    > W 2006r wystawiłem fakturę, nie dostałem zapłaty. Klient chce
    > teraz zapłacić. Chyba mogę mu wystawić duplikat i on normalnie
    > sobie to wliczy w koszty i odliczy VAT, prawda?

    A tu już terminy mogą być - i do spraw związanych z podatkami, i do
    zapłaty (przedawnienie roszczenia).

    --
    Liwiusz