    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [NTG?] Renta inwalidzka. - Najwyższa kwota.
    Date: Mon, 03 Sep 2012 21:53:26 +0200

    Witam.

    Zakładam, że temat NTG, ale nie bardzo wiem gdzie o to zapytać.
    (Grupa pl.soc.inwalidzi praktycznie nie żyje)

    Jako, że zostałem poproszony o rozkminienie pewnego tematu -
    poległem.

    Zostałem skonfrontowany z faktami (danymi o wysokości zarobków i
    okresach zatrudnienia) ... i poproszony o udzielenie odpowiedzi
    na 2 "proste" pytania.

    1 - jak mając te dane wyliczyć wysokość renty :) (ustawa o
    zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin mnie pokonała
    niestety) ... Pewnie jak nie podam szczegółów, to ten punkt leży.

    2. Czy istnieje jakiś górny próg renty inwalidzkiej, której
    inwalida nie przeskoczy ??? Tego też nie mogę z w/w ustawy
    wywnioskować.

    Może ktoś pokierować zagubionego w stronę łatwoprzyswajalnych
    lektur ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90