  • 1. Data: 2007-04-17 16:03:52
    Temat: 1% - wpłata na oboje małżonków czy obojętne?
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Cześć,

    Zastanawiam się czy przy rozliczeniu wspólnym
    z małżonką, na przelewie 1% podatku na
    organizację pożytku publicznego powinienem
    wpisać Anna i Jan Kowalscy czy może
    być to przelew tylko od jednego z małżonków?

    Piotr

  • 2. Data: 2007-04-19 00:25:14
    Temat: Re: 1% - wpłata na oboje małżonków czy obojętne?
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > organizację pożytku publicznego powinienem
    > wpisać Anna i Jan Kowalscy czy może
    > być to przelew tylko od jednego z małżonków?

    Jak obeżysz PIT na który się to pisze to bęedziesz wiedział, że to nie ma
    znaczenia
    a skoro nie ma znaczenia to lepiej żebyście byli oboje :)

    Piotrek

  • 3. Data: 2007-04-19 06:51:15
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 19-04-2007 o 02:25:14 Piotrek <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Jak obe?ysz PIT na który si? to pisze to b?edziesz wiedzia?, ?e to nie ma
    > znaczenia a skoro nie ma znaczenia to lepiej ?eby?cie byli oboje :)

    Tak też sobie pomyślałem, że lepiej. :)
    ale chciałbym wiedzieć czy jednak ten
    przelew może być na jedno z nas?
    może ktoś się orientuje?