  • 1. Data: 2007-05-18 13:46:29
    Temat: Nadpłaciłem podatek - jak odzyskać?
    Od: Janek Pradera <s...@g...pl>

    Witam wszystkich,
    Chodzi o to, że co miesiąc płacę podatek od wynajmu mieszkania (100 zł),
    a w tym miesiącu omsknęło mi się jedno "0" i wpłaciłem 1000 zł.
    Czy można nadpłatę jakoś odzyskać, a jeśli tak, to w jaki sposób?
    Będę wdzięczny za wszelkie porady.
    Pozdrawiam,
    Janek.

  • 2. Data: 2007-05-18 19:53:00
    Temat: Re: Nadpłaciłem podatek - jak odzyskać?
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    nie płacić przez najbliższe miesiące az do wyrówniania
    ale ostatecznie to rozliczysz na PIT28 po koncu roku - jezeli wyjdzie Ci
    nadpłata to oddadza